PracaGrupypl.praca.dyskusje › Widex Polska Wroclaw

  • 11. Data: 2005-09-11 14:56:19
    Temat: Re: Widex Polska Wroclaw
    Od: "Aleksandra " <l...@N...gazeta.pl>

    miśka <d...@g...pl> napisał(a):

    > Słyszal ktos cos o tej firmie i jakie sa u nich zarobki??

    O zarobkach w Widexie nie mam pojecia ale firma jest porzadna, istnieje juz
    ponad 10 lat - z malej firmy oferujacej aparaty sluchowe sredniej klasy wybili
    sie na reprezentanta krajowego Widexa i oferuja naprawde dobre aparaty
    sluchowe (wiem bo nosze). Maja placowki nie tylko we Wroclawiu ale tez na
    Dolnym Slasku i chyba zaczynaja ekspansje w kraj. W firmie pracuja
    profesjonalisci, z dobrym podejsciem do klienta i bardzo aktualna wiedza a w
    ze w dziedzinie aparatow sluchowych wiedza zmienia sie bardzo szybko jest to
    bardzo wazne. Jakbym byla zdrowsza chcialabym tam pracowac .... a tak.. klepie
    biede w bibliotece choc lubie to co robie ..
    Powodzenia a zatrudnianiu w tak dobrej firmie

  • 12. Data: 2005-09-11 14:56:28
    Od: "Aleksandra " <l...@N...gazeta.pl>

    miśka <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    bardzo wazne. Jakbym byla zdrowsza chcialabym tam pracowac .... a tak.. klepie
    biede w bibliotece choc lubie to co robie ..
    Powodzenia w zatrudnianiu w tak dobrej firmie

  • 13. Data: 2005-09-11 19:49:53
    Od: Carbo <c...@c...com>

    asia napisał(a):

    > Temat dotyczyl zarobkow a nie inteligencji. Sama pracowalam fizycznie i nie
    > mozna na tym zarobic na tyle zeby przezyc bez zaciskania pasa. Czy osoba na
    > stanowisku sprzataczki zarabiajaca ok 600 zl m-cznie i ktora sama sie
    > utrzymuje moze sobie pozwolic na to aby kupic komp za ok 2000 tys albo
    > placic za neta 60 zl m-cznie ? Jesli jestes w stanie za taka kase to
    > wszystko zrobic to gratuluje bo jestes genialna.

    Moja szefowa najęła sobie do sprzątania jakiegoś kolesia. Za 4 godziny
    pracy raz w tygodniu bierze 80 PLN. Ponoć na brak pracy nie narzeka.

    Pozdr
    Paweł

  • 14. Data: 2005-09-13 17:21:31
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Carbo <c...@c...com> wrote in news:dg21p9$8ih$1@news.onet.pl:

    > Moja szefowa najęła sobie do sprzątania jakiegoś kolesia. Za 4 godziny
    > pracy raz w tygodniu bierze 80 PLN. Ponoć na brak pracy nie narzeka.

    hmm; kobieta szef; najela sobie mezczyzne do sprzatania;
    tylko 4h w tygodniu; smiedzi tu jakims drugim dnem;

    MSPANC;
    adas;