PracaGrupypl.praca.szukana › Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto

  • 1. Data: 2008-03-05 23:36:30
    Temat: Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    Od: Omnibus <o...@o...eu.net.biz.org.com>

    Przyjme od zaraz jakas prace za 6 do 7 tysiecy netto miesiecznie. Nie
    ciezka. Umiem robic prawie wszystko a przynajmniej bardzo wiele. Mam
    doswiadczenie ponad 12 lat pracy i checi takie jakich nikt nie ma.
    Programowac umiem ale nie lubie wiec nie bede tego robil
    Nie znam sie na bilogii molekularnej, filozofii itp. Moge sprzedawac ale
    placa podstawowa musi byc jak powyzej, reszta moze byc prowizja.

    Fajnie zarzadzam. Zasobami, procesami i ogolnie. Naprawde fajnie, wiec
    moge byc dyrektorem, wiceprezesem, pelnomocnikiem czy kims takim, mam w
    tych tematach zreszta duze doswiadczenie. Branza w sumie dowolna. Mile
    widziane atrakcyjne dodatki do stanowiska jak sluzbowy samochod czy
    swoboda podejmowania decyzji albo nielimitowany czas pracy.

    Nie lubie procedurek, KPA i klik, wiec sektor publiczny wykluczony,
    chyba ze przedsiebiorstwa nalezace do skarbu panstwa - tym sie moge
    zainteresowac.
    Znam jezyki zachodu i wschodu, preferuje kulture wschodu i południa.
    Czekam na propozycje z Katowic, Gliwic i okolic. Sosnowiec wykluczony.

    Omnibus.

  • 2. Data: 2008-03-06 14:01:09
    Od: "rheed" <n...@n...com>

    Proponuje poszkuac pracy jako tancerz egzotyczny/striptizer (Erotic Dance
    Show Maker) w nocnym klubie dla panow o preferecjach homoskesualnych.

    "Omnibus" <o...@o...eu.net.biz.org.com> wrote in message
    > Przyjme od zaraz jakas prace za 6 do 7 tysiecy netto miesiecznie. Nie
    > ciezka.

    Ta praca to bedzie czysta przyjemnosc

    >Umiem robic prawie wszystko a przynajmniej bardzo wiele.

    I oto chodzi

    >Mam doswiadczenie ponad 12 lat pracy i checi takie jakich nikt nie ma.

    Wystarcza szczere checi, sprawne usta i dlonie.

    > Programowac umiem ale nie lubie wiec nie bede tego robil
    > Nie znam sie na bilogii molekularnej, filozofii itp. Moge sprzedawac ale
    > placa podstawowa musi byc jak powyzej, reszta moze byc prowizja.

    Tylko mezczyzna wie jak sprawic przyjemnosc innemu mezczyznie - premie
    bedziesz mial niebotyczne

    > Fajnie zarzadzam. Zasobami, procesami i ogolnie. Naprawde fajnie, wiec
    > moge byc dyrektorem, wiceprezesem, pelnomocnikiem czy kims takim, mam w
    > tych tematach zreszta duze doswiadczenie.

    Bedziesz mial z nimi glebokie kontakty.
    Jezeli klient bedzie mail bogata fantazje to bedziesz tez kowbojem lub nawet
    owca...

    >Branza w sumie dowolna.

    To dorze ze jestes elastyczny (twoj odbyt miejmy nadzieje tez)

    >Mile widziane atrakcyjne dodatki do stanowiska jak sluzbowy samochod czy
    >swoboda podejmowania decyzji albo nielimitowany czas pracy.

    Wszystko to bedziesz mial. W samochodach sluzbowych tez spedzisz wiele
    czasu.

> [...]
    > Znam jezyki zachodu i wschodu, preferuje kulture wschodu i południa.
    > Czekam na propozycje z Katowic, Gliwic i okolic. Sosnowiec wykluczony.
    Slask :-)
    Starsi biznesmeni zza Odry beda Ci placic w Euro.

    hew fan