PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa\prowadzenie biura\recepcja\sekretarka

  • 1. Data: 2005-06-12 17:18:37
    Temat: Warszawa\prowadzenie biura\recepcja\sekretarka
    Od: "Ewa Kenigsman" <e...@o...pl>

    Witam,
    jestem młodą, ambitną studentką psychologii ( studia zaoczne ). Obecnie
    poszukuję pracy, która pozwoli mi zdobyć doświadczenie zawodowe i przy
    okazji wzbogaci mój portfelik:)
    Do moich atutów należą m.in. prawie roczne doświadczenie w prowadzeniu biura
    ( w firmie poligraficznej - wystawianie faktur, obsługa klienta, zamawianie
    towaru, itp. ), profesjonalna obsługa komputera, łatwość uczenia się. Nie
    boję się kontaktów z ludźmi.

    Jeśli szukacie Państwo kogoś takiego, jak ja to proszę o taką informację na
    adres e...@o...pl . Zainteresowanym wyślę oczywiście moje CV i inne
    niezbędne dokumenty.

  • 2. Data: 2005-06-12 17:22:52
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sun, 12 Jun 2005 19:18:37 +0200, Ewa Kenigsman <e...@o...pl>
    napisał:

    > Witam,
    > jestem m?od?, ambitn? studentk? psychologii ( studia zaoczne ). Obecnie
    > poszukuj? pracy, która pozwoli mi zdobyae do?wiadczenie zawodowe i przy
    > okazji wzbogaci mój portfelik:)
    > Do moich atutów nale?? m.in. prawie roczne do?wiadczenie w prowadzeniu
    > biura
    > ( w firmie poligraficznej - wystawianie faktur, obs?uga klienta,
    > zamawianie
    > towaru, itp. ), profesjonalna obs?uga komputera, ?atwo?ae uczenia si?. Nie
    > boj? si? kontaktów z lud 1/4 mi.

    Myli Ci się slash z backslashem, nie umiesz skonfigurować czytnika news -
    to jak jest z tą obsługa komputera i językiem polskim?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-12 20:21:24
    Od: "Ewa Kenigsman" <e...@o...pl>

    Dziwne tylko ze nawet tutaj jest ok:)

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl