PracaGrupypl.praca.szukana<Warszawa> Szukam stałej lub czasowej

  • 1. Data: 2004-03-25 09:10:27
    Temat: <Warszawa> Szukam stałej lub czasowej
    Od: "Maciek" <b...@o...pl>

    Witam
    Szukam pracy w na stałe lub czasowoWarszawie nie koniecznie biurowej,
    najlepiej dobrze płatnej ;)), i bardzo odpowiedzialnej.
    Z mojej strony oferuję rzetelność, sumienność i entuzjazm.
    Kwalifikacje:
    - prawo jazdy kat "B"
    - kilkuletnia obsługa klienta (również instytucjonalnego)
    - ukończone studia ekonomiczne,
    - doskonałą obsługę komputera
    Za wszelkie info z góry dziękuję
    b...@o...pl