PracaGrupypl.praca.szukana › WYSOKODOCHODOWA PRACA – 100% LEGALNA I PEWNA !!!

  • 1. Data: 2005-07-27 15:05:45
    Temat: WYSOKODOCHODOWA PRACA – 100% LEGALNA I PEWNA !!!
    Od: "d...@o...pl" <d...@o...pl>

    Wiele osób już to sprawdziło i przekonały się, że to
    DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - przeczytaj ogłoszenie i napisz do MNIE a SAM się
    przekonasz!!!

    Wysokodochodowa praca przez Internet sam się przekonaj jakie to proste i jakie
    pieniądze możesz na tym zyskać. To bardzo łatwe wystarczy że posiadasz stały
    dostęp do Internetu i to w zupełności wystarcza do osiągnięcia korzyści
    finansowych (i to niemałych) wystarczy że napiszesz do mnie e-mail'a a w nim
    wszystko Ci dokładnie wytłumaczę. Już wiele ludzi pracuje tak jak ja i NAPEWNO
    żaden nie narzeka. SPRAWDZ SAM NAPRAWDE WARTO!
    Napisz - nic Cię to nie kosztuje!!!
    temat: INTERNET
    d...@o...pl
    Gg: 3308501

  • 2. Data: 2005-07-27 18:57:50
    Temat: Re: WYSOKODOCHODOWA PRACA &#8211; 100% LEGALNA I PEWNA !!!
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Spadaj zalosny naciagaczu na grupe alt.pl.szukam.frajera :]

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź