PracaGrupypl.praca.dyskusje › WEBMASTER- Kraków (web/04/05)

  • 1. Data: 2005-05-04 14:11:13
    Temat: WEBMASTER- Kraków (web/04/05)
    Od: "Onet.pl SA" <p...@o...pl>

    Onet.pl - największy i najczęściej odwiedzany portal internetowy w Polsce, a
    zarazem najchętniej wykorzystywane przez reklamodawców medium internetowe,
    proponuje Ci pracę na stanowisku:

    WEBMASTER (WEB/04/05)-
    umowa o prace

    Wybrana osoba bedzie uczestniczyła w:
    - tworzeniu i rozwijaniu istniejącego serwisu internetowego Multikina
    - aktualizacji zawartości stron internetowych
    - wprowadzaniu nowych treści na stronę
    - projektowaniu i umieszczaniu banerów internetowych, popów
    - wprowadzaniu zmian graficznych mieszczących się w designie strony

    Wymagania:
    - absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunkow informatycznych lub
    pokrewnych
    - bardzo dobra znajomość HTML
    - mile widziana znajomość CSS, PHP i MySQL, Action Script
    - bardzo dobra znajomość zagadnień internetowych
    - doświadczenie w projektowaniu serwisów internetowych
    - znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator,
    Corel Draw, Fireworks) będzie dodatkowym atutem
    - samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność
    - zdolności analityczne i organizacyjne

    Oferujemy:
    - interesującą pracę w profesjonalnym i sympatycznym zespole
    - rozwój zawodowy
    - atrakcyjne wynagrodzenie

    Zainteresowanych prosimy o przesłanie na zamieszczony adres aktualnego CV i
    listu motywacyjnego z podaniem numeru referencyjnego wraz z podpisaną
    klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie na potrzeby rekrutacji zgodnie z Ustawa o ochronie danych
    osobowych
    z 29.08.1997, Dz.U.133, Poz.883"

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nie
    zwracamy nadesłanych dokumentów.

    KONTAKT:
    Onet.pl SA
    ul. Starowiślna 48, 31 - 035 Kraków

    p...@o...pl

  • 2. Data: 2005-05-04 14:28:55
    Temat: Re: WEBMASTER- Kraków (web/04/05)
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Onet.pl SA" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Onet.pl - największy i najczęściej odwiedzany portal internetowy w Polsce,
    > zarazem najchętniej wykorzystywane przez reklamodawców medium internetowe,
    > proponuje Ci pracę na stanowisku:
    [..]

    Fatal error nr 00000000000000000001. Największy portal w Polsce spamuje
    grupy dyskusyjne.

    To kiedy będzie ten koniec świata?

  • 3. Data: 2005-05-04 14:30:08
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 16:28:55 +0200, Maciek Sobczyk <m...@o...pl>
    napisał:

    > Fatal error nr 00000000000000000001. Największy portal w Polsce spamuje
    > grupy dyskusyjne.
    >
    > To kiedy będzie ten koniec świata?

    Podkablowałem ich na mordplik, ale w końcu news.onet.pl to ich własny
    serwer... Przecież nie można nazwać spamem wysłania czegoś na własny
    serwer? A może mozna? ;)

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 4. Data: 2005-05-04 14:43:05
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Podkablowałem ich na mordplik, ale w końcu news.onet.pl to ich własny
    > serwer... Przecież nie można nazwać spamem wysłania czegoś na własny
    > serwer? A może mozna? ;)
    A jest gdzieś w FAQ mowa o równych i równiejszych onetownikach, pardon -
    użytkownikach usenetu? :)

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2005-05-04 18:33:35
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > Fatal error nr 00000000000000000001. Największy portal w Polsce spamuje
    > grupy dyskusyjne.

    jak tam portal, Fakt polskiego Internetu
    b.