PracaGrupypl.praca.szukana › <-----WEBDESIGN - STRONA WWW - 100 PLN----->

  • 1. Data: 2003-08-11 06:55:40
    Temat: <-----WEBDESIGN - STRONA WWW - 100 PLN----->
    Od: "HVD Webdesign" <h...@o...pl>

    HVD Webdesign - pod tą nazwą kryje się jeden człowiek - Daniel Wolniak.
    Jestem osobą młodą i kreatywną. Moją pasją są komputery, internet i webdesign,
    czyli tworzenie stron internetowych. Wykonuje tylko takie projekty, które
    wiem, że wykonać potrafię, nie łapię się każdej pracy, ponieważ jeżeli mam coś
    zrobić źle, lub słabo to lepiej, żebym nie robił tego wogóle.

    HVD Webdesign tworzy strony oparte na html-u, css i javascript i elementach
    PHP. Oferuje również strony lub komponenty na stronę wykonane w technologii
    Flash MX. Strony tworzone przez HVD Webdesign są proste, przejrzyste,
    czytelne, łatwe w nawigacji, a zarazem bogate w grafikę.

    Jeżeli są państwo zainteresowani moimi usługami zapraszam do zapoznania się z
    portfolio, pełną ofertą, oraz cennikiem.

    http://www.hvd.kom.pl

    Daniel Wolniak - HVD Webdesign
    ------------------------------
    STRONA WWW: www.hvd.kom.pl
    E-MAIL: h...@o...pl

  • 2. Data: 2003-08-15 12:31:53
    Temat: Re: <-----WEBDESIGN - STRONA WWW - 100 PLN----->
    Od: Nahia <n...@o...pl>

    HVD Webdesign, h...@o...pl
    On 11 Aug 2003 08:55:40 +0200:

    > zapraszam do zapoznania się z portfolio

    Mala uwaga... najpierw je zamiesc, potem zapraszaj. Nikt
    nie wejdzie drugi raz tylko po to zeby sprawdzic czy juz
    jest czy jeszcze nie.

    pozdr.
    Nahia