PracaGrupypl.praca.szukana › W handlu - kierownik sklepu/salon, handlowiec - Krakow

  • 1. Data: 2005-02-01 18:24:42
    Temat: W handlu - kierownik sklepu/salon, handlowiec - Krakow
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Szukam pracy jako kierownik sklepu/salonu lub jako handlowiec - mam duze
    doswiadczenie (8 lat) w handlu, obsludze klienta, obsludze magazynu,
    zarzadzaniu ludzmi (3 lata jako kierownik salonu/dzialu).
    Kontakt: m...@p...fm (Marek)

  • 2. Data: 2005-02-03 08:22:34
    Od: "Dominik Korbas" <d...@p...onet.pl>

    Szanowny Panie Marku,

    Poszukuję ludzi z doświadczeniem podobnym do Pana. Jeżeli jest Pan
    zainteresowany, proszę zadzwonić na numer 606 461 435 lub też wysłać krótką
    informację na swój temat (wiek, nr. telefonu, email) na adres
    d...@t...com

    Oferta pracy jaką mamy jest poważna i myślę że interesująca

    pozdrawiam

    Dominik Korbas