PracaGrupypl.praca.szukanaUwaga na Jacka Gemzika -Plagiat!!!!!!

  • 1. Data: 2009-01-26 17:45:08
    Temat: Uwaga na Jacka Gemzika -Plagiat!!!!!!
    Od: Karolina Tomasz Kokocińscy <k...@W...com>

    Proszę ten post potraktować jako ostrzeżenie.
    Jacek Gemzik jego portfolio http://www.gemzik.com/, podaje się za
    grafika komputerowego.Początkowo współpraca zapowiadała się wspaniale.
    Codzienne maile dot propozycji grafiki strony którą mu zleciłem. W
    rzeczywistości swoje inspiracje "czerpie" od innych. A później swoje
    inspiracje czytaj prace, sprzedaje jako własne, nie koniecznie lepsze.
    Bierze za to pieniądze. Po udowodnieniu, że jego praca jest plagiatem
    nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Jest człowiekiem niegodnym zaufania.Dla
    mnie bajkopisarz w 100 %. Tylko tyle mogę "powiedzieć" jeśli chodzi o
    Jacka Gemzika. Jest oszustem, który czyha na ludzką naiwność. Jestem
    bardzo zawiedziony współpracą z tym Panem i szczerze ostrzegam przed
    nim, aby takich ludzi jak ja nie było więcej!!!

    Pozdrawiam

    Tomasz Kokociński

  • 2. Data: 2009-01-27 09:18:29
    Temat: Re: Uwaga na Jacka Gemzika -Plagiat!!!!!!
    Od: "laser" <info-małpa@kedrok.pl>

    Użytkownik "Karolina Tomasz Kokocińscy" <k...@W...com> napisał
    w wiadomości news:glksr0$3ei$3@news.onet.pl...
> [...]
    > oszustem, który czyha na ludzką naiwność. Jestem bardzo zawiedziony
    > współpracą z tym Panem i szczerze ostrzegam przed nim, aby takich ludzi

    Prosimy o pokazanie dowodu, to znaczy Pana strony będącej niby plagiatem i
    oryginału