PracaGrupypl.praca.szukanaUwaga!!! Pracodawcy???

  • 1. Data: 2002-10-17 13:30:57
    Temat: Uwaga!!! Pracodawcy???
    Od: "Xara" <x...@w...pl>

    Czy jacys pracodawcy czytaja ta strone???

    Pracodawco gdzie jestes?

    Zakladaj Internet w Firmie!

    Subskrybuj grupy dyskusyjne!

    Wybieraj kogo chcesz.

    Jest nas tu wiele/-u.

    My chcemy pracowac!!!

    Widzicie ile osob czeka na prace!

  • 2. Data: 2002-10-17 19:14:05
    Temat: Re: Uwaga!!! Pracodawcy???
    Od: "Bongo" <m...@p...gazeta.pl>

    > Czy jacys pracodawcy czytaja ta strone???
    >
    > Pracodawco gdzie jestes?
    >
    > Zakladaj Internet w Firmie!
    >
    > Subskrybuj grupy dyskusyjne!
    >
    > Wybieraj kogo chcesz.
    >
    > Jest nas tu wiele/-u.
    >
    > My chcemy pracowac!!!
    >

    > Widzicie ile osob czeka na prace!

    Extra to napisalas.
    Dla mnie bomba!!!
    Zycze powodzenia, Tobie, innym, no i......
    sobie rowniez, bo tez szukam :)

    Pozdrawia Bongo

  • 3. Data: 2002-10-18 08:00:08
    Od: "Mariusz Łubkowski" <m...@w...pl>

    Ludzie, gdzie jest to bezrobocie?
    Ja szukam od 3 miesiecy pracownikow. Pisze, dzwonie do ludzi, a jak
    przychodzi co do czego, to : eeee, ja bym popracowal, ale w domu, na 8
    godzin nie przyjde, a ja to bym chcial samochod dostac, a ja to w sumie bym
    chcial dostac kase za darmo...
    W tym kraju ma byc dobrze? Tu jest odpowiedz, dlaczego nie bylo odzewu na
    apel Schroedera. W Polsce NIE MA informatykow, ktorzy chcieliby i umieja
    pracowac.

  • 4. Data: 2002-10-18 10:41:43
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

> [...]
    > apel Schroedera. W Polsce NIE MA informatykow, ktorzy chcieliby i umieja

    Nie stresuj sie, szukaj rozwiazan - zlecaj do Indii :))
    Wcale nie zartuje...
    MM

  • 5. Data: 2002-10-19 20:59:49
    Od: "Xara" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Łubkowski" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:aoof0v$6ic$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > apel Schroedera. W Polsce NIE MA informatykow, ktorzy chcieliby i umieja

    To moze niech szanowny Pan napisze konkrety.
    Ile placi i co wymaga?
    Czy wynagrodzenie pokryje koszty zakupu butow ktore sie zdziera chodzac do
    pracy?

  • 6. Data: 2002-10-20 15:50:26
    Od: s...@u...com (Stanislaw Chmielarz)

    In article <aouiuj$n2v$1@news2.tpi.pl> "Xara" <x...@w...pl> writes:
    >From: "Xara" <x...@w...pl>
    >Subject: Re: Uwaga!!! Pracodawcy???
    >Date: Sat, 19 Oct 2002 22:59:49 +0200

    >Użytkownik "Mariusz Łubkowski" <m...@w...pl> napisał w
    >wiadomości news:aoof0v$6ic$1@news2.tpi.pl...

    Jestem przeciw slowu "informatyk" bo to niczego nie okresla a uzywane jest
    jako slowo wytrych.

    >To moze niech szanowny Pan napisze konkrety.

    Wlasnie , kogo Pan szuka? Administratora sieci, systemu (jakiego), czlowieka
    od konserwacji sprzetu czy helpdesk dla uzytkownikow?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 7. Data: 2002-10-21 05:24:37
    Od: k...@p...onet.pl

    mam problem ze znalezieniem pracownika- dobrego
    ..Przecież ja o Tobie nic nie wiem Przecież dając Ci pracę / za kilkanaście
    tys zł.towaru lub sprzętu może i samochód służbowy / chcę mieć minimum
    pewności ,że dobrze inwestuję .Zrób coś żeby mnie i innych przekonać pisz co
    potrafisz a nie to co skończyłeś ,co napewno będziesz robił b. dobrze ,co
    dobrze a do czego napewno się nie nadajesz /nie wstydz się tego/ to też dla
    mnie jest pewna wskazówka . > >