PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy - czy mogę odmówić pracy?

  • 31. Data: 2009-01-24 20:32:07
    Temat: Re: Urząd pracy - czy mogę odmówić pracy?
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Herald pisze:

    > Problem, nie problem ;)
    > Zobacz na opłaty "dodatkowe" do tego "dobrowolnego" ubezpieczenia :/

    Co nie zmienia faktu, że jak ktoś jest taki bogaty i/lub wybredny, że mu
    praca z urzędu nie odpowiada, to niech sobie sam opłaci ubezpieczenie
    zdrowotne, a nie chce, żeby inni za niego płacili.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej