PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad pracy a zameldowanie

  • 1. Data: 2003-06-25 17:27:06
    Temat: Urzad pracy a zameldowanie
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanko:

    Moja dziewczyna zostala wlasnie pania mgr i teraz poszukuje pracy..
    Mieszka w Poznaniu, ale zameldowana jest w miescie rodzinnym.

    Czy moze w jakis sposob zarejestrowac sie w UP w Poznaniu,
    bo tutaj chcialaby pracowac (np zalapac sie na program pierwsza praca
    lub staz absolwencki) ? Czy jest taka mozliwosc bez potrzeby meldowania
    sie w Poznaniu (to nie jest takie proste bez wlasnego mieszkanka..)
    A moze mozna zarejestrowac sie w UP w innym miescie i dostac
    staz lub prace w Poznaniu (oczywiscie jak sie ktos sam o nia postara) ?

    Aha.. a ile UP placi za taki staz??

    Dzieki z gory za odpowiedz!

    Pozdrawiam, Ulek.

  • 2. Data: 2003-06-25 19:21:21
    Temat: Re: Urzad pracy a zameldowanie
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ulek" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam takie pytanko:
    > Moja dziewczyna zostala wlasnie pania mgr i teraz poszukuje pracy..
    > Mieszka w Poznaniu, ale zameldowana jest w miescie rodzinnym.

    gratulejszyn

> [...]
    > lub staz absolwencki) ? Czy jest taka mozliwosc bez potrzeby meldowania
    > sie w Poznaniu (to nie jest takie proste bez wlasnego mieszkanka..)

    Tak se ne da, ale zawsze pozostaje instytucja meldunku czasowgo - powiedzmy
    na rok w wynajetym mieszkaniu (na to przewaznie pojda wlasciciele) i juz sie
    logujesz do tego UP do ktorego chcesz

    > A moze mozna zarejestrowac sie w UP w innym miescie i dostac
    > staz lub prace w Poznaniu (oczywiscie jak sie ktos sam o nia postara) ?

    tak tez niestety sie nie da

    > Aha.. a ile UP placi za taki staz??

    w zeszlym roku to bylo cos okolo 400-450 zl

    > Dzieki z gory za odpowiedz!

    Nie ma sprawy

    Pozdro

    Maseł