PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Pracy

  • 1. Data: 2007-06-26 09:13:30
    Temat: Urząd Pracy
    Od: "xemi" <b...@w...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie, bo nie udalo mi sie stawic do Urzedu Pracy na spotkanie w
    klubie pracy:/ No ale nie chce zebym zostal skreslony z UP, jak teraz moge to
    zalatwic. Powiedziano mi w UP ze czekaja 7 dni na usprawiedliwienia. Ale jak
    moge to usprawiedliwic? Nie to ze nie chcialo mis ie pojsc ale nie dalem rady.
    Dzwonilem tam i prosilem o mozliwosc przyjsc w inny dzien, no ale nic to nie dalo:/
    Bardzo prosze o pomoc, jak to rozwiazac!?

  • 2. Data: 2007-06-26 09:31:08
    Temat: Re: Urząd Pracy
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "xemi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak
    > moge to usprawiedliwic?

    Masz znajomego lekarza ;)?

    > Nie to ze nie chcialo mis ie pojsc ale nie dalem rady.

    Kac ;)?

    MarkX