PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlopy

  • 1. Data: 2003-04-30 16:23:53
    Temat: Urlopy
    Od: "Greg" <x...@i...pl>

    Cześć!
    Pracuję trzeci tydzień i chciałabym wiedzieć po jakim czasie i ile
    przysługuje mi płatnego urlopu. Czy dostanę pełne 100% , czy zakład zapłaci
    mi tylko część (jaką) normalnej pensji.Mam umowę na pół roku w grupach
    interwencyjnych. Pracowałam wcześniej 11 miesiecy w innych zakładach pracy.
    Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-04-30 19:19:45
    Temat: Re: Urlopy
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Greg <x...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > interwencyjnych. Pracowałam wcześniej 11 miesiecy w innych zakładach pracy.

    Za mało podajesz konkretnych danych:czy w poprzednim miejscu pracy
    wykorzystywałeś urlop i ile dni lub może dostałeś ekwiwalent pieniężny za nie
    wykorzystany urlop. Z treści Twojej wypowiedzi wynika że u drugiego
    pracodawcy rozpoczołeś 12 miesiąc pierwszego roku pracy.POzdrawiam.

  • 3. Data: 2003-05-01 13:20:06
    Od: "mysiak" <m...@o...pl>

    Witam,
    po pierwszym miesiacu nalezy Ci sie 1,6 dnia urlopu.
    Po kazdym tyle samo.