PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop zalegly i biezacy - ktory kiedy? Prosze o pomoc.

  • 11. Data: 2002-03-02 13:29:54
    Temat: Re: Urlop zalegly i biezacy - ktory kiedy? Prosze o pomoc.
    Od: "Ola Staniszewska" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a5ncn3$ot5$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    > wiadomości news:3c7ebac0.7147306@news.vogel.pl...

    U Was po prostu stosują korzystniejsze dla pracownika przepisy niż KP i
    dlatego nikt sie nie czepia!

    > Tym razem rozminełeś się całkowicie z przepisami i prawem.
    > Wciskasz kit chłopakowi i narazi się Pracodawcy przez Ciebie.
    > Dominika podała prawidłową odpowiedź i zgodną z obowiązujacym
    > prawiem i KP.
    >
    > Wiesiek
    >
    > Zgadzam się z Wieskiem - pamietajcie że takie "cyrki" są tylko przy
    pierwszym w życiu urlopie - potem prawo do nowego nabywa się 1 stycznia
    nastepnego roku. Jeśliby patrzeć tylko na urlop to warto rozpocząć swoja
    pierwszą pracę pod koniec roku np w grudniu.
    Pozdrawiam
    Ola