PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop wychowawczy a praca na umowę o dzieło??

  • 1. Data: 2004-09-08 20:39:22
    Temat: Urlop wychowawczy a praca na umowę o dzieło??
    Od: "Marek" <m...@a...pl>

    Witam wszystkich,

    mam pytanko: czy można podjąć pracę na umowę o dzieło,
    będąc na urlopie wychowawczym?? Podobno tak, ale do
    jakiejś kwoty (???) jest to uregulowane przez prawo...

    Czy ktoś coś może wie na ten temat??
    Z góry wielkie dzięki za wszystkie info!!

    Pozdrawiam
    HAnia

  • 2. Data: 2004-09-09 16:35:31
    Temat: Re: Urlop wychowawczy a praca na umowę o dzieło??
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "Marek" ... napisał w wiadomości
    > Pozdrawiam
    > HAnia

    Może nie na temt ale czy nie masz aby rozdwojenia osobowości ?
    Maciek

  • 3. Data: 2004-09-09 17:16:50
    Od: "Marek" <m...@a...pl>

    sorki, wysłałam z konta męża ... zdarza się...
    bo o to chyba chodzi ???