PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop w czasie wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2005-05-04 09:27:01
    Temat: Urlop w czasie wypowiedzenia?
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    Mam 32 dni urlopu. 26 za ten rok i 6 zalegle z ubieglego.

    Czy jak zloze teraz wypowiedzenie to ile bede mial urlopu podczes tego
    wypowiedzenia? cale 32? czy tez tylko polowe z 26 (bo pol roku) i to zalegle
    6 dni?

    jak to jest?

    chcialem wyjechac na dluzsze wakacje korzystajac ze zmiany pracy.

    musta

  • 2. Data: 2005-05-04 20:00:44
    Temat: Re: Urlop w czasie wypowiedzenia?
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    musta napisał(a):
> [...]
    > zalegle 6 dni?
    >
    > jak to jest?
    >
    > chcialem wyjechac na dluzsze wakacje korzystajac ze zmiany pracy.

    zalezy od okresu wypowiedzenia: masz 6 dni zaleglych, oraz 26/12*ilosc
    miesiecy przepracowanych do ostatniego dnia pracy wlacznie za rok
    biezacy (jezeli wypowiedzenie 2 tygodnie to 11 dni, jezeli miesieczne to
    13, jezeli 3 miesieczne to 18. I pamietaj, ze pracodawca moze Ci urlopu
    nie udzielic, tylko wyplacic ekwiwalent za niewykorzystany urlop.

    --
    pozdrawiam
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-05-05 07:10:59
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    najpierw wykorzystaj urlop , przecież nie musisz się tłumaczyć dlaczego
    bierzesz 32 dni naraz , potem złóż wypowiedzenie i po sprawie ;-))
    zdrowaśki