PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop a zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2007-05-31 11:18:08
    Temat: Urlop a zwolnienie lekarskie
    Od: "agent6626" <a...@g...pl>

    Mam pytanie.
    W dniach poniedziałek-środa miałem urlop, lecz we wtorek zachorowałem i
    poszedłem do lekarza, który to dał mi zwolnienie od środy do piątku
    włącznie.

    Moje pytanie brzmi, jak zostanie potrakowana środa przez mojego pracodawcę,
    jako dzień w którym mam urlop czy jako dzień na zwolnieniu lekarskim?

  • 2. Data: 2007-05-31 13:56:52
    Temat: Re: Urlop a zwolnienie lekarskie
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

> [...]
    >

    > Moje pytanie brzmi, jak zostanie potrakowana środa przez mojego
    > pracodawcę, jako dzień w którym mam urlop czy jako dzień na zwolnieniu

    jako dzien na zwolnieniu lekarskim. urlop jest po to aby odpoczac, a
    choroby to raczej nie mozna nazwac wypoczynkiem.

    pzdr

    mk

  • 3. Data: 2007-05-31 17:36:59
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > Moje pytanie brzmi, jak zostanie potrakowana środa przez mojego
    pracodawcę,
    > jako dzień w którym mam urlop czy jako dzień na zwolnieniu lekarskim?

    zwolnienie przerywa urlop w dniach które są na tym zwolnieniu
    wyszczególnione, dkładnie tak samo jak zwlania Cię z obowiązku świadczenia
    pracy.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-05-31 19:00:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3mat9$5fn$1@inews.gazeta.pl agent6626
    <a...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Moje pytanie brzmi, jak zostanie potrakowana środa przez mojego
    > pracodawcę, jako dzień w którym mam urlop czy jako dzień na zwolnieniu
    Zwolnienie przerywa bieg urlopu. Ten jeden dzień (środę) wykorzysrasz sobie
    później.

    --
    Jotte