PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 11. Data: 2007-10-27 05:55:43
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > to bym go powoli zastąpił. Pamietaj, że 100 razy więcej można zwykle załatwić
    > humorem i dobrymi ... (ani słowo "stosunkami", ani "układami" mi nie pasuje),
    > niż szantażem. Jeśli się nie da - zmień pracę, i pamiętaj, że

    IMHO - ... można zwykle załatwić humorem i dobrymi zasadami współpracy
    niż szantażem ...

    Albo jeszcze lepiej - naturalny uśmiech (czyli chodzi o ten wyćwiczony
    dla sytuacji ciężkich), szczere przekonanie o słuszności swoich praw i
    możliwości, uzbrojenie w asertywność (czyli mieć poczucie własnej
    wartości, umieć wyrazić swoje zdanie itp w sposób respektujący uczucia,
    opinie, prawa itp drugiej osoby)

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy