PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace na czas okresl.- zakonczenie pracy bez wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2004-09-27 18:57:24
    Temat: Re: Umowa o prace na czas okresl.- zakonczenie pracy bez wypowiedzenia?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 28 Sep 2004 20:15:49 +0200, paweld
    <d...@i...pl> zakodował:

    >Czy, jezeli nie chce dalej pracowac moge tej
    >umowy po prostu nie podpisac i bedzie to rownoznaczne z zakonczeniem pracy.

    "Tej" to znaczy której? Ostatnią już podpisałeś. A nie masz obowiązku
    podpisywania czegokolwiek :)

    > Czy jezeli w
    >tym miesiacu zdarzy sie podobna sytuacja i na dzien 30go wrzesnia nie
    >bedzie gotowa nowa umowa (ktorej i tak nie chce podpisac) to po prostu
    >moge z dniem 1go pazdziernikka ne przyjsc do pracy ???

    Dokładnie.

    >Czy moga wyniknac jakies negatywne dla mnie konsekwencje wykonania
    >czynnosci z pkt 1 i 2?

    Nie. Dlaczego? Strony sobie ustaliły, że potrzebują
    stróża/admina/specjalistę do spraw wszelakich do 30 września i na tym
    koniec. Taka była umowa i w świadectwie będziesz miał tryb rozwiązania
    - upływ okresu na jaki umowa była zawarta (chyba najładniej
    wyglądające).

    Tyle prawo. Pozostaje jeszcze ocena moralna - IMO kilka tygodni przed
    końcem okresu na jaki jest zawarta pracodawca powinien porozmawiać o
    przyszłości pracownika. Jeżeli pracodawca zwleka/zapomina to pracownik
    też nie powinien pozostać obojętny i zainicjować taką rozmowę. Zawsze
    lepiej mieć przyjaciół, niż wrogów - a pracodawca który wiązał z Tobą
    jakieś plany poczuje się w tej sytuacji podobnie, jak Ty byś się
    poczuł, gdyby 30 września wręczono Ci świedctwo pracy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 2. Data: 2004-09-28 18:15:49
    Od: paweld <d...@i...pl>

    Czolem pracy,

    Mam taki problem,

    1. konczy mi sie umowa o prace (30 wrzesnia) umowa zawarta byla na czas
    okreslony (6 msc) z 2tyg okresem wypowiedzenia (byla to juz 4ta z kolej
    umowa w ciagu 2ch lat). Czy, jezeli nie chce dalej pracowac moge tej
    umowy po prostu nie podpisac i bedzie to rownoznaczne z zakonczeniem pracy.

    Czesc druga, tak sie sklada ze pracodawca w dziwny sposob zapominal o
    przygotowaniu na czas umowy przedluzajacej prace o nastepny okres - o 2,
    3 tygodnie. czyli przez ten okres pracowalem "wirtualnie". Czy jezeli w

    z gory dzieki

    pozdrawiam

    pawel