PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :)

  • 1. Data: 2003-07-30 19:53:52
    Temat: Ubranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :)
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam! Czy dopuszczalne jest przyjscie na rozmowe kwafilikacyjna w koszuli z
    krotkim rekawem i krawacie, bez marynarki, ale za to w spodniach od
    garnituru? :) Bo mam w najblizszym czasie 3 rozmowy i nie dam rady siedziec w
    marynarce. Stanowiska m.in. w Banku. Dzieki za rady. Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2003-07-30 20:38:29
    Temat: Odp: Ubranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :)
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    Ja tak b.czesto robie i nigdy nie bylo problemu, ubiegajac sie o stanowiska
    kierownicze ...
    Grunt to trzezwe myslenie.
    --
    pozdr
    jm

  • 3. Data: 2003-07-30 20:54:10
    Temat: Re: Ubranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :)
    Od: "" <g...@p...onet.pl>

    > Ja tak b.czesto robie i nigdy nie bylo problemu, ubiegajac sie o stanowiska
    > kierownicze ...
    > Grunt to trzezwe myslenie.
    > --

    dodaj, jakie sa w takim razie skutki tych rozmow :)

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2003-07-30 21:07:51
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    wlasnie dostalem propozycje i nie odrzuce jej, stanowisko kierownicze -
    dokladnie kierownik logistyki

    --
    pozdr
    jm

  • 5. Data: 2003-07-30 21:15:58
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Na rozmowy do banku napewno bym poszedl tez w marynarce.

    1/ jest b.prawdobodobne, ze czlowiek, ktory bedzie Cie "przesluchiwal" tez
    bedzie tak ubrany. W bankach to standard.

    2/ jesli Cie przyjma to klientow tez bedziesz musial tak przyjmowac

    3/ Nie jest wazne, ze chodzi, jak przypuszczam,
    o stanowisko admina lub inne w IT.

    4/ sa duze szanse, ze " pokoj przesluchan" bedzie klimatyzowany.

    5/ daj znac jak Ci poszlo:-)

    pozdrawiam wybuchowo
    t.

  • 6. Data: 2003-07-31 06:03:21
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    siedziec w
    > marynarce. Stanowiska m.in. w Banku. Dzieki za rady. Pozdrawiam Marek

    Nawet nie myśl o marynarce. Wygląd jest ważny ale nie koniecznie musi to być
    marynarka i krawat. Ładna koszula wystarczy. Od biedy mogłaby być nawet bez
    krawata. Jeśli nie przyjmą twojej kandydatury ze względu na ubranie to
    raczej nie chciałbyś tam pracować :). Jak będziesz siedział spocony i
    czerwoniutki od ukropu (zakuty w marynarę) to masz zdecydowanie mniejsze
    szanse niż siedząc sobie luźno w jakiejś ładnej koszulce z krótkim. Ja
    osobiście olałbym i krawat ale "ja sem inżynier a ne bankowiec".
    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 7. Data: 2003-07-31 07:34:06
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm>

    Krawat do koszuli z krotkim rekawem nie przystoi wedlug mnie i wedlug
    podstawowych zasad, z ktorymi sie spotkalem. Ale oczywiscie kazdy moze robic
    jak uwaza,
    pzw
    Cyber

  • 8. Data: 2003-07-31 08:50:47
    Od: "Hayan" <h...@p...fm>

    nie przesadzaj z tym krawatem....chyba ze masz na mysli koszulke polo....

  • 9. Data: 2003-07-31 09:52:49
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Hayan <h...@p...fm> napisał(a):

    > nie przesadzaj z tym krawatem....chyba ze masz na mysli koszulke polo....

    Dobrze mowi, do koszuli z krotkim rekawem krawata sie nie nosi. Co nie znaczy
    ze nie znajda sie tacy, co nosza :))

    pzdr
    ki

  • 10. Data: 2003-07-31 10:10:04
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-07-30 21:53:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Marek* skreślił te oto słowa:

> [...]
    > marynarce. Stanowiska m.in. w Banku. Dzieki za rady. Pozdrawiam Marek

    Jesli w banku startujesz na stanowisko sprzątacza to marynarka jest bez
    sensu, ale jesli w pracy masz miec kontakt z klientami to marynarka nawet w
    upale jest na miejscu, bo przeciez po przyjeciu do pracy tez beda od Ciebie
    wymagac tej marynarki.
    A ze upał... upał to kwestia dojazdu do Banku, bo na miejscu już podczas
    rozmowy zapewne bedzie klimatyzacja, wiec sie nie przegrzejesz. Po prostu
    załóz marynarke przed samym wejsciem do Banku :)
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102