PracaGrupypl.praca.dyskusjeTwoja strona.

  • 1. Data: 2005-02-23 13:49:14
    Temat: Twoja strona.
    Od: "Bartosz Smykowski" <n...@o...pl>

    Bardzo podoba mi się to forum dyskusyjne. Szczególnie poniższy link o
    samozatrudnieniu.

    PS. To nie spam. Napisałem to sam.

    Zapomniałbym. Robimy strony internetowe. Jesteś zainteresowany lub nie. Napisz
    jakąś referencję o tej stronie. Oto ona: www.netpit.prv.pl

    NetPit Studio Projektów Internetowych
    Bydgoszcz ul. Sieciowa 10
    Bartosz Smykowski
    email.: n...@o...pl
    tel.: +48 (052) 3-723-745
    kom.: 506-400-825

  • 2. Data: 2005-02-23 14:04:35
    Temat: Re: Twoja strona.
    Od: "Franciszek" <a...@v...pl>

    popracujcie wpierw nad swoja bo strasznie wyglada
    o kodowaniu chyba zapomnieliscie
    i wogole takie jakies ni jakie %-)

    pzdr

    V-tec Multimedia Agency
    Franciszek
    gg: 668399, tlen: AuU, ICQ: 93352366
    http://www.daminet.pl/~xsrx/oferta/index.html

  • 3. Data: 2005-02-23 14:26:47
    Temat: [ot]Re: Twoja strona.
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Bartosz Smykowski" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo podoba mi się to forum dyskusyjne. Szczególnie poniższy link o
    > samozatrudnieniu.

    To po to, zeby post byl "na temat grupy"? :D Malo sie wysililes.

    > PS. To nie spam. Napisałem to sam.

    Spamem jest wysylanie komercyjnych ogloszen na nie przeznaczone do tego
    grupy dyskusyjne, niezaleznie od tego, czy robisz to sam, czy automat.
    Reklama zajmuje w Twoim poscie wiecej miejsca niz napisany "dla ominiecia
    prawa" tekst "na temat", ktory jest wyraznie na "odwal sie", bo nie wnosi
    nic nowego do dyskusji. Wysylanie postow zawierajacych tylko "zgadzam sie"
    tez jest spamowaniem grupy.

    Reasumujac, abuse moze tego nie uznac, ale opinia potencjalnych klientow
    znaczy czesto wiecej niz abuse.

    > Zapomniałbym.

    Nie zapomnialbys. Post byl pisany wylacznie w celu napisania tego.

    > Robimy strony internetowe. Jesteś zainteresowany lub nie.

    Ale tautologie popelniles :D

    > NetPit Studio Projektów Internetowych
    > Bydgoszcz ul. Sieciowa 10
    > Bartosz Smykowski
    > email.: n...@o...pl
    > tel.: +48 (052) 3-723-745
    > kom.: 506-400-825

    ... laduje na mojej prywatnej czarnej liscie, z dopiskiem "wyjatkowa
    nieudolnosc w probie zamaskowania spamu".

    I.

  • 4. Data: 2005-02-23 15:49:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Bartosz Smykowski <n...@o...pl> zapodał(a):
> [...]
    > samozatrudnieniu.
    > PS. To nie spam. Napisałem to sam.
    >
    > Zapomniałbym. Robimy strony internetowe. Jesteś zainteresowany lub nie.

    Jest to spam, strona wykonana fatalnie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2005-02-23 17:32:58
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Bartosz Smykowski [23 Feb 2005 14:49:14 +0100]:

    > PS. To nie spam.

    Owszem, to spam. Won na spamliste.

    Kira