PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trzynastka czy się należy?

  • 1. Data: 2007-09-28 20:30:50
    Temat: Trzynastka czy się należy?
    Od: k...@w...pl

    Witajcie, Proszę o pomoc zaczęłam pracę od 1 września br w budżetówce
    czy jeśli obowiązują tutaj Trzynastki, to będzie mi się należała?????
    Dz. U. Nr 160, poz. 1080 czytałam z którego wynika, że po
    przepracowaniu 6 miesięcy, czyli jeśli wypłacą trzynastki w marcu to
    jest szansa że za te 6 miesięcy dostanę połowę trzynastki. Czy muszę
    przepracować w ciągu roku te 6 miesięcy czyli w moim przypadku już za
    poźno i się nie będę kwalifikowała????????

  • 2. Data: 2007-09-28 21:22:44
    Temat: Re: Trzynastka czy się należy?
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > przepracować w ciągu roku te 6 miesięcy czyli w moim przypadku już za
    > poźno i się nie będę kwalifikowała????????

    13-tka jest za rok poprzedni, wiec w roku poprzednim musisz te 6 miesiecy
    przepracowac, moim zdaniem nie dostaniesz

  • 3. Data: 2007-09-28 21:56:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1191011450.460120.97580@n39g2000hsh.googlegroup
    s.com
    k...@w...pl <k...@w...pl> pisze:

    > Witajcie, Proszę o pomoc zaczęłam pracę od 1 września br w budżetówce
    > czy jeśli obowiązują tutaj Trzynastki, to będzie mi się należała?????
    > Dz. U. Nr 160, poz. 1080 czytałam
    Może i czytałaś, ale bez zrozumienia. To dzis częste zjawisko.
    Spróbuj powoli przezytać jeszcze raz albo kilka razy.
    To króciótka i prosto napisana ustawa.

    > z którego wynika, że po
    > przepracowaniu 6 miesięcy, czyli jeśli wypłacą trzynastki w marcu to
    > jest szansa że za te 6 miesięcy dostanę połowę trzynastki.
    Nic takiego z tej ustawy nie wynika.

    > Czy muszę
    > przepracować w ciągu roku te 6 miesięcy czyli w moim przypadku już za
    > poźno i się nie będę kwalifikowała????????
    Znak zapytania ci się zacina.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-09-28 22:04:12
    Od: JaRe <j...@w...pl>

    Po co odpisujuesz?

  • 5. Data: 2007-09-28 22:07:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tzdwxaein7o2rt@lapton JaRe <j...@w...pl> pisze:

    > Po co odpisujuesz?
    Po co pytasz?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-09-28 23:39:14
    Od: JaRe <j...@w...pl>

    Dnia 29-09-2007 o 00:07:05 Jotte <t...@w...pl> napisał(a):

    > Po co pytasz?
    Pytam, dlatego, że niczego nie wyjaśniłeś, ani na nic nie odpowiedziałeś.
    Jedyne co uczyniłeś, to wyładowałeś się po stresującym dniu - kolejnym w
    twoim życiu.

  • 7. Data: 2007-09-28 23:55:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tzd1bor7n7o2rt@lapton JaRe <j...@w...pl> pisze:

    > Pytam, dlatego, że niczego nie wyjaśniłeś, ani na nic nie
    > odpowiedziałeś.
    Mylisz się, wyjaśniłem w zasadzie wszystko. Tyle, że nie podałem na tacy, a
    zasugerowałem niewielki umysłowy wysiłek.

    >Jedyne co uczyniłeś, to wyładowałeś się po stresującym
    > dniu - kolejnym w twoim życiu.
    Nie rób z siebie idioty większego niż faktycznie jesteś.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-09-29 00:00:36
    Od: JaRe <j...@w...pl>

    ja?

  • 9. Data: 2007-09-29 00:06:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tzd2bagwn7o2rt@lapton JaRe <j...@w...pl> pisze:

    > ja?
    Ty.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-09-29 00:14:07
    Od: JaRe <j...@w...pl>

    Mam wrażenie, że jeszcze nie dojrzałeś. Ale to się może kiedyś stanie.
    Jeśli poniżasz innych, to nie licz na poważne traktowanie.
    Ja idę spać, a ty możesz dalej się frustrować.

    P.S. Wiem, że musisz coś odpisać, i że będzie to coś "błyskotliwego"