PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test na inteligencję

  • 11. Data: 2009-08-19 12:01:39
    Temat: Re: Test na inteligencję
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    BQB pisze:

    > Nie mam zielonego pojęcia co to kołaczyk - to jakaś lokalna nazwa?
    A kołacz jest? Oczywiście, że jest - do odstrzału :P

    --
    wloochacz

  • 12. Data: 2009-08-19 12:23:56
    Od: PS <...@i...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > można podsumować: Ten nie dostanie pracy, co nie kupi kołaczy :P

    To takie odwrócone przysłowie: Bez kołaczy nie ma pracy ;)

    --
    PS

  • 13. Data: 2009-08-19 13:24:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    PS pisze:

    > To takie odwrócone przysłowie: Bez kołaczy nie ma pracy ;)

    Przysłowie to mi się przypomina, ale mimo wszystko, nikt z okolic mojego
    miejsca zamieszkania nie używa tego słowa i słowo kołacz znam tylko i
    wyłącznie z tego przysłowia, no i obecnie z
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82acz_%28pieczywo
    %29

    7days to dla mnie zły zamiennik, lepszy to zwykła bułka.

  • 14. Data: 2009-08-19 14:43:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    c.googlegroups.com
    Sławetny Sławetny <s...@g...com> pisze:

    (cut)
    Fałszywa prowokacja czy prawdziwy kretyn?
    A może jedno i drugie?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-08-19 15:12:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Sławetny Sławetny" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >Witam, nowego pracownika czasem trudno jest ocenić w warunkach typowej
    >pracy jak sprawdził by się w warunkach nietypowych. Chodzi o
    >zaradność, generalnie o inteligencję.

    [ciach pierdy]

    Panowie, tylu odpowiedzialo i zaden nie pokapowal sie, ze to zenujacy troll
    trollujacego? W dodatku cenki jak doopa wenza.

  • 16. Data: 2009-08-19 15:26:28
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    BQB pisze:
    > Sławetny Sławetny pisze:
    >

    > Każdy myśli w inny sposób, musisz szukać osób, które myślą podobnie do
    > Ciebie.

    I szansa na wysokie IQ przepada ....

  • 17. Data: 2009-08-19 18:07:12
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > Panowie, tylu odpowiedzialo i zaden nie pokapowal sie, ze to zenujacy troll
    > trollujacego? W dodatku cenki jak doopa wenza.

    Mi się mocno wydaje że on to poważnie napisał.

  • 18. Data: 2009-08-19 19:22:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mi się mocno wydaje że on to poważnie napisał.

    Naprawde sadzisz, ze taki koles dalby rade skonfigurowac czytnik?

  • 19. Data: 2009-08-19 22:16:06
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Zastosuj już lepiej "test drzwiowy" (z filmu "Prawo Bronksu") ;-)
    > W ten sposób wybierzesz wartościową laskę...

    mozna prosic o opis tego 'testu'?

    pozdrawiam
    szymon

  • 20. Data: 2009-08-19 22:55:36
    Od: "Rajmund" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > mozna prosic o opis tego 'testu'?
    > pozdrawiam
    > szymon

    "Mój test drzwiowy.
    - Jaki?|- Posłuchaj:
    Parkujesz tam, gdzie babka stoi.|Zamykasz obie pary drzwi.
    Podchodzisz do niej|i prowadzisz do auta.
    Wyciągasz kluczyki|i otwierasz jej drzwi.
    Zamykasz za nią drzwi, obchodzisz|wóz i zaglądasz przez tylną szybę.
    Jak nie pochyli się, żeby|otworzyć twoje drzwi, rzuć ją.
    - Tak po prostu?|- Słuchaj!
    Jak nie sięgnie do drzwi, jest|egoistką, a to czubek góry lodowej.
    - Rzuć ją od razu.|- Kazałeś mi iść za głosem serca.
    Znaleźć wiatr, który wypełni moje|żagle. To może być ona.
    Bzdura. Liczy się test|drzwiowy. Masz ją rzucić.
    - Rzucić?|- Tak.
    Rzucić ją?"

    R.