PracaGrupypl.praca.szukanaTechnik-Informatyk poszukuje pracy.

  • 1. Data: 2007-02-19 13:53:12
    Temat: Technik-Informatyk poszukuje pracy.
    Od: w...@v...pl (Buczak)

    Jestem z wykształcenia technik-informatyk.

    Oto moje umiejętności:

    Znajomość programów komputerowych: Pakiet MS Office
    97,2000,XP,OpenOffice.org
    Znajomość systemów operacyjnych DOS,WIN 9X/ME/2000/XP
    Znajomość systemu Windows 2000 SBS

    Znajomosc administracja serwerami opartymi na systemie LINUX
    (DNS, samba, FTP, http, DHCP,mail, itp.)
    Prawo jazdy kat. B
    Bardzo dobra znajomość obsługi,montażu oraz serwisowania sprzetu
    komputerowego.
    Sieci LAN/WAN,WLAN,konfiguracje routerow,AP itp.
    kontakt:w...@v...pl

    --
    Wyslano z serwisu -> http://sms.rzeszow.pl - dokumenty dla kazdego

  • 2. Data: 2007-02-23 01:30:40
    Temat: Re: Technik-Informatyk poszukuje pracy.
    Od: "yankee" <y...@o...pl>

    On 19 Lut, 14:53, w...@v...pl (Buczak) wrote:
> [...]
    > komputerowego.
    > Sieci LAN/WAN,WLAN,konfiguracje routerow,AP itp.

    Prosze o niekopiowanie slowo w slowo moich ogloszen !!!!
    Troche wlasnej inwencji.