PracaGrupypl.praca.szukana › Technik Elektryk Szuka Pracy

  • 1. Data: 2005-06-29 21:50:54
    Temat: Technik Elektryk Szuka Pracy
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Jestem absolwentem technikum enlektrycznego nr.1 w Poznaniu, posiadam
    uprawnienia SEP w zakresie do 1kV. Szukam pracy dorywczej lub na stałe, w
    zależności od potrzeby w sowim zawodzie, chciałbym poglębić swoją wiedzę
    praktyczną. W tym roku zamierzam rozpocząć także studia w trybie zaocznym.
    Szukam pracy w poznaniu i okolicach poznania

  • 2. Data: 2005-06-29 22:17:46
    Temat: Re: Technik Elektryk Szuka Pracy
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Wed, 29 Jun 2005 23:50:54 +0200, Bartek <b...@o...pl> napisał:

    > Jestem absolwentem technikum enlektrycznego nr.1

    Dali ci maturę? Przeoczenie.

    --
    Poprzedni sig mi się znudzil, a nowego nie wymyśliłem.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>

  • 3. Data: 2005-06-30 14:01:53
    Od: "m1" <...@...pl>

    > Dali ci maturę? Przeoczenie.

    nie dalo rady sobie odpuscic ?

  • 4. Data: 2005-06-30 21:25:18
    Od: b...@o...pl

    > Dnia Wed, 29 Jun 2005 23:50:54 +0200, Bartek <b...@o...pl> napis

    po co odpisujesz jak nie proponujesz pracy poza tym istnieją orzeczenia o
    dysleksjach jak byś nie wiedział

  • 5. Data: 2005-07-01 17:13:46
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > po co odpisujesz jak nie proponujesz pracy poza tym istnieją
    > orzeczenia o
    > dysleksjach jak byś nie wiedział

    Echh... dysleksje dysleksjami a to przecież literówka była :>, no ale
    komuś najwyraźniej się nudziło...
    Ania
    --
    *~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
    *~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

  • 6. Data: 2005-07-01 17:18:32
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Fri, 01 Jul 2005 19:13:46 +0200, @nn <jurek@post> napisał:

    > U?ytkownik <b...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Echh... dysleksje dysleksjami a to przecie? literówka by?a :>, no ale
    > komu? najwyra 1/4 niej si? nudzi?o...
    > Ania

    Miałem na mysli kropkę. Której nie ma na pieczątce, która znajduje się na
    świadectwie.

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>