PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechniczne portale pracy

  • 1. Data: 2006-06-14 08:52:34
    Temat: Techniczne portale pracy
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    czy znacie moze jakies typowo techniczne portale pracy lub agencje
    doradztwa personalengo? Chodzi mi dokladnie o inzynierow cad (catia,
    inventor, solidworks itp.). Stronki cos w rodzaju www.cad.pl lub tak jak
    mowie, specjalistyczne agencje doradztwa personalnego.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 2. Data: 2006-06-14 08:57:29
    Temat: Re: Techniczne portale pracy
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

> [...]
    > inventor, solidworks itp.). Stronki cos w rodzaju www.cad.pl lub tak jak
    > mowie, specjalistyczne agencje doradztwa personalnego.

    Bank Danych o Inżynierach czasem organizuje rekrutacje dla firm szukających
    tego typu specjalistów.

    pozdr
    zasiu

  • 3. Data: 2006-06-15 14:47:50

> [...]
    > inventor, solidworks itp.). Stronki cos w rodzaju www.cad.pl lub tak jak
    > mowie, specjalistyczne agencje doradztwa personalnego.

    Sprawdz na stronce www.bbtglobal.pl
    Szukaja tam inzynierow do pracy zagranica (glownie UK).
    Oglaszaja sie tez w jobpilocie; w kontekscie CADa zobacz np.
    http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d6/18/
    1610813.htm

    pozdrawiam