PracaGrupypl.praca.dyskusje › Team Leader

  • 11. Data: 2007-01-24 13:05:07
    Temat: Re: Team Leader
    Od: "Krzysztof Bednarski" <k...@s...pl>

    Jesli sie zdecyduje i dogadam z pracodawca, to dam znac ile wynegocjowalem.
    Dziekuje za info.

    --
    Krzysztof Bednarski

  • 12. Data: 2007-01-24 15:35:43
    Od: jerry <...@o...pl>

    > Zaznacz, że na dzień dobry, bo jak się wkręcisz w firmę i będziesz dobry to
    > x10

    Kpisz...

  • 13. Data: 2007-01-25 15:57:57
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    4-6 to są widełki dla programisty / starszego programisty. Jako lead
    mialem jedna propozycje - 9k brutto, ale ja jestem z północy.

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ep7g6d$ged$1@inews.gazeta.pl...