PracaGrupypl.praca.dyskusje › Taksówkarz w UK - jakieś doświadczenia, uwagi?

  • 1. Data: 2007-02-26 12:47:32
    Temat: Taksówkarz w UK - jakieś doświadczenia, uwagi?
    Od: w...@o...pl

    Witam,

    zastanawiam się nad ofertą pracy taxi driver w UK.

    Czy ktoś z was startował na stanowisko?

    A może ktoś z was ma znajomego, który tam jeździ?

    Z której fimry pośredniczącej skorzystać?

    i co jest zgodne z prawdą w zagranicznych ofertach pracy?

    liczę na rzetelne odpowiedzi

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-26 22:49:31
    Temat: Re: Taksówkarz w UK - jakieś doświadczenia, uwagi?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    w...@o...pl wrote:
    > Witam,
    >
    > zastanawiam się nad ofertą pracy taxi driver w UK.
    > Czy ktoś z was startował na stanowisko?
    > A może ktoś z was ma znajomego, który tam jeździ?

    mam znajomego który jest właściciele firmy turystycznej - kilka
    autobusów i organizuje wyjazdy w teren. Nie wiem na ile to się odnosi do
    taksówek, ale na pewno dwie rzeczy są bardzo ważne:
    - znajomość języka. Nie tego z książek, tylko mówionego. I to często po
    pijaku, bełkotliwie albo w ogóle nie po angielsku (a np. w Hinglish albo
    Cockney )
    - znajomość topografii.
    W obu tych dziedzinach miejscowi biją przybyszów na głowę. I do tego
    wiedzą jak walczyć o swoje z opornym klientem.

    > i co jest zgodne z prawdą w zagranicznych ofertach pracy?

    jakich ofertach?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 3. Data: 2007-02-28 16:23:45
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    w...@o...pl <w...@o...pl>
    napisał(a):
> [...]
    > Z której fimry pośredniczącej skorzystać?
    > i co jest zgodne z prawdą w zagranicznych ofertach pracy?

    w wiekszosci miast wymagane jest potwierdzone zamieszkiwanei w rejonie przez co
    najmniej 3 lata
    w londynie zdanie egzaminu - niezwykle trudnego podobno nawet dla miejscowych
    reszte juz Ci napisano

    oczywiscie w szmaciarskiej firmie nie ma takich wymogow.. ale.. mozesz tez nei
    zobaczyc swoich pieniedzy

    Piotr Żebrowski