-
11. Data: 2005-09-29 08:03:14
Temat: Re: Tajemniczy Klient???
Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dhg3s0$1nb6$1@news.mm.pl...
> bardzo istotna jets w tym "zajęciu" DYSKRECJA ankietera. Nie powinien
paplać
> znajomym, co bada i jak.
>
> Całkim fajne badanie.
potwierdzam :)
Przy okazji dyskrecji, o której napisałaś, przypomniała mi się historia
pewnej szacownej warszawskiej firmy, zajmującej się badaniem rynku. Ktoś im
zlecił badanie restauracji. Otrzymane wyniki zastanowiły zleceniodawcę do
tego stopnia, że do listy restauracji, które miały być przebadane, dopisał
kilka nieistniejących, pod fikcyjnymi adresami. Te fikcyjne restauracje, a
jakże, uzyskały całkiem wysokie wyniki w badaniu :)
pozdr.
m.
-
12. Data: 2005-09-29 08:07:50
Temat: Re: Tajemniczy Klient???
Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
Dnia 29-09-2005 o 10:03:14 Maciek Sobczyk
<m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> napisał:
> Przy okazji dyskrecji, o której napisałaś, przypomniała mi się historia
> pewnej szacownej warszawskiej firmy, zajmującej się badaniem rynku. Ktoś
> im
> zlecił badanie restauracji. Otrzymane wyniki zastanowiły zleceniodawcę do
> tego stopnia, że do listy restauracji, które miały być przebadane,
> dopisał
> kilka nieistniejących, pod fikcyjnymi adresami. Te fikcyjne restauracje,
> a
> jakże, uzyskały całkiem wysokie wyniki w badaniu :)
Nie ma już na świecie uczciwych fałszywych klientów...
--
The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
can't read them.
Mark Twain
-
13. Data: 2005-09-29 08:44:42
Temat: Re: Tajemniczy Klient???
Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
napisał w wiadomości news:op.sxut7cj9frn0ri@donkichot...
> Nie ma już na świecie uczciwych fałszywych klientów...
Są. Tylko że są na tyle tajemniczy, że nie można ich odnaleźć.
-
14. Data: 2005-09-29 08:45:41
Temat: Re: Tajemniczy Klient???
Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
napisał w wiadomości news:op.sxtmubzv5qeugg@donkichot...
> Dnia 28-09-2005 o 18:27:58 adasiek <p...@p...wp.pl> napisał:
>
> >> Idziesz do jakiej? firmy/instytucji i "grasz" upierdliwego klienta.
> >> Potem zapewne robisz z tego jaki? raport, a firma/instytucja co?
> >> poprawia albo i nie.
> >
> > a nie jest czasem tak, ze pracownicy poddawanego badaniu oddzialu
> > traca premie za "obsluge niezgodna ze standardami" i w praktyce
> > kazdorazowa wizyta takiego Tajemniczego Klienta konczy sie utrata
> > premii??
>
> Niemożliwe, to tylko służy wyciągnięciu wniosków na temat potrzebnych
> pracownikom szkoleń, które miałyby im pomóc usunąć pewne dostrzeżone
> mankamenty ;)
czy to aby nie nazbyt kąśliwa ironia? :)
-
15. Data: 2005-10-06 14:21:45
Temat: Re: Tajemniczy Klient???
Od: "Sten" <sten@[nospam]pijacy.com>
Użytkownik "Kacper W." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:308b.0000214f.433abe95@newsgate.onet.pl...
> Czy ktos z Was miał jakies doswiadczenie z podobnym zjawiskiem?Znalazłem
> taką ofertę pracy i jestem ciekaw czy to nie jakas pułapka.Dotyczy badania
> rynku ,chyba usług.
> Pozdrawiam Kacper W.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Ocena standardów obsługi klienta.
Sten
-
16. Data: 2005-10-06 16:11:05
Temat: Re: Tajemniczy Klient???
Od: "N.W." <n...@a...lodz.pl>
Jestem nim. Tym anonimowym klientem.
Zrobiłem już dwa badania. Troszkę to upierdliwe bo sprawozdanie zajmuje ok
40 minut a ponadto musisz poświęcić swój czas. Czekam teraz na zwrot
poniesionych kosztów. Potraktowałem to jako zabawę - lecz poważnie napisałem
sprawozdania bez przekrętów.
Użytkownik "Sten" <sten@[nospam]pijacy.com> napisał w wiadomości
news:di3cd7$dd9$1@Gambit.Gubernat.NET...
>
> Użytkownik "Kacper W." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:308b.0000214f.433abe95@newsgate.onet.pl...
> > Czy ktos z Was miał jakies doswiadczenie z podobnym
zjawiskiem?Znalazłem
> > taką ofertę pracy i jestem ciekaw czy to nie jakas pułapka.Dotyczy
badania
> > rynku ,chyba usług.
> > Pozdrawiam Kacper W.
> >
> > --
> > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
>
>
> Ocena standardów obsługi klienta.
>
>
> Sten
>