PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ta paskudna komuna...

  • 21. Data: 2012-07-13 16:47:42
    Temat: Re: Ta paskudna komuna...
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-13 15:26, Piotr pisze:

    > A który kraj się rozwija ?

    napewno nie ten rzadzany przez Cioty dajace dupy na lewo i prawo.

  • 22. Data: 2012-07-13 21:09:56
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 13 lipca 2012 (13:59:06) napisano:

    > To pokolenie poldebili jeden drugiemu zarznal by rodzine za kromke
    > chleba, zreszta widac to na 1 maja robotnicy qrwa ida na pochod bo sobie
    > to swieto wywalczyli krwia

    Ty się może lepiej spytaj rodziców, ile uczestników pochodu
    uczestniczyło w nim dobrowolnie...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 23. Data: 2012-07-14 10:00:34
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-13 16:47, Aha.... pisze:

    > napewno nie ten rzadzany przez Cioty dajace dupy na lewo i prawo.

    Tu już wiemy. Ale pytanie było, który się rozwija. Ty piszesz który nie.

  • 24. Data: 2012-07-14 10:02:56
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-13 14:02, Aha.... pisze:

    > To bylo do przewidzenia ale czego mozna oczekiwac od debilnego chlopstwa
    > wiezacego w gusła ksiedzu z ambony. Na zachodzie robotnicy wywalczyli
    > swoje prawa krwia i sa solidarni a u nas ? Solidarnosc to bada
    > sqrwisynkow z walesa na czele dla robotnikow zalatwili prace za granica
    > . Trzeba bylo zrobic tak jak rumunii cala ta bande pod sciane i teraz
    > maja spokoj.

    Spokój? To znaczy dobrobyt ? Większa wolości niż Polacy ?

  • 25. Data: 2012-07-14 10:19:57
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4fffc715$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...

    > tylko do szpitali i to w nietypowych przypadkkkach, co zreszta się nie
    > zmieniło od czasów komuny. Teraz za to - jeśli gdzies masz za długo
    > czekać, to sa strony, na których znajdziesz inne przychodnie z umową z
    > NFZ-em i szacunkowy czas oczekiwania na wizytę - większość wizyt da się
    > ustalić w okresie miesiąca - przynajmniej w dużych miastach.

    Kłamiesz Waść i to okropnie. W mieście w którym mieszkam (800tys. ludzi)
    kolejka do kardiologa to minimum pół roku. To da sie przetrzymać ale kolejka
    do okologa to miesiąc, do szpitala onkologicznego kolejne dwa miesiące - dla
    chorego na raka to taka drobna sprawa.
    Kolejka do reumatologa i na rehabilitacje najkrótsza to 4 miesiące. Do
    laryngologa miesiąc, ale do hematologa pół roku. Nawet do prywatnej
    przychodni kolejka ponad 10 dni.
    Bez kolejki to można iść do prywatnego gabinetu dentystycznego, a poza tym
    wszędzie są terminy z zasady kilkumiesięczne.

    W mieście gdzie mieszka moja siostra (50tys ludzi) terminy są takie same jak
    w moim tylko niektórych specjalistów nie ma, ale za to mają terminy do POZ
    (paranoja), bez koleki przyjmuja pierwsze 5 osób które sie zarejestruje
    danego dnia (czyli trzeba stanąć około 5 rano pod przychodnią). Do szpitala
    dostać się łatwo bo wszyscy ordynatorzy mają prywatne gabinety w mieście.
    Dwie wizyty u ordynatora po 200zł każda + drobny prezent i już masz
    skierowanie do szpitala z terminem w przyszłym tygodniu.
    Itd.itd

    > To chyba w warszawie - ja za większe płaciłem półtorej roku temu poniżej
    > 200 tys, a ceny jeszcze spadły od tamtego czasu.

    Nie w Warszawie ale prawie w całej Polsce. Mieszkanie za 200 tys można kupić
    w drugim obiegu czyli używane najczęściej w blokach z wielkiej płyty mające
    już ponad 30 lat. Tylko skąd młode małżeństwo ma wziąść 200 tys? w dodatku
    gdy jedno z nich jest bezrobotne lub pracuje na umowe śmieciową?

    > Czyli dokładnie tak jak w czasach komuny, za którymi tak tęsknisz.

    No cóż za czasów "komuny" kradli małą łyżeczką, a teraz chochlą. Niestety to
    nie komuna wymyśliła hasło "pierwszy milion trzeba ukraść". Administracja
    była 3-krotnie mniejsza, a willi za granicą nie dało sie zbudować.

    Ja nie tęsknię za komuną tylko porównuję czasy w których przyszło mi żyć.
    Widze i słysze jak młodym (np. ten co urodził sie w 1972r) wciska sie kit
    jaka to ta komuna była straszna i podaje przykłady z ostatnich 8 lat gdy
    rządził Jaruzelski, dyplomatycznie zapominając o wcześniejszych w których
    nie było kartek, a ludzie żyli spokojnie i bezpiecznie, mając prace, dzieci
    w szkole, wczasy w wakacje itd.
    I właśnie o to chodzi że tacy którzy w 1989r mieli 10 lat teraz najwięcej
    kłamią, krzyczą i dowodzą jak to oni mają racje bo to przeżyli na własnej
    skurze. Ciągle jeszcze żyje wiele milionów ludzi którzy są świadkami tych
    czasów i wiedzą jak naprawde było...

    pozdr

  • 26. Data: 2012-07-14 10:23:37
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Spokój? To znaczy dobrobyt ? Większa wolości niż Polacy ?
    > [...]
    W Rumuni w tym roku zmienili konstytucję. W ordynacji wyborczej znieśli 3%
    próg i wprowadzili wszystkie okręgi jednomandatowe w wyborach do ich
    parlamentu.

    pozdr

  • 27. Data: 2012-07-14 12:25:31
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-14 10:23, Emeryt pisze:
    > U?ytkownik "Piotr" <...@...com> napisa? w wiadomo?ci

    > W Rumuni w tym roku zmienili konstytucj?. W ordynacji wyborczej znie?li 3%
    > pr?g i wprowadzili wszystkie okr?gi jednomandatowe w wyborach do ich
    > parlamentu.

    Tylko jaki to ma wpływ na na życie przeciętnego Rumuna ?

    Czy teraz już Rumuni sa szcześliwym, bogatym społeczeństwem?

    Ja mam w dupie polityke. Mnie interesuje jakość życia mojego i mojej
    rodziny. W jakich warunkach mieszkam, ile zarabiam, jakie place podatki,
    czy jestem wolny w swoich wyborach itp.

    Co innego gdyby w Rumuni zmienili konstytucje i zapisali w niej, że
    podatki nie mogą przekraczać jakiegoś tam poziomu, albo, ze każdy płaci
    je w takiej samej wysokości.

  • 28. Data: 2012-07-16 09:03:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-14 10:19, Emeryt pisze:
> [...]
    > do okologa to miesiąc, do szpitala onkologicznego kolejne dwa miesiące - dla

    http://kolejki.nfz.gov.pl/koc/kolejkiSzukaj.do

    sprawdzałem do poradni onkologicznej i do kardiologicznej (nie
    sprecyzowałeś o jakie świadczenie Ci chodzi) znajdziesz w 2 miastach o
    ilości ok 800 tys. mieszkańców spokojnie krótsze terminy.

> [...]
    > Bez kolejki to można iść do prywatnego gabinetu dentystycznego, a poza tym
    > wszędzie są terminy z zasady kilkumiesięczne.

    Może w twojej przychodni, do której jednak nie jesteś uwiązany.

> [...]
    > nie było kartek, a ludzie żyli spokojnie i bezpiecznie, mając prace, dzieci

    Kartki na cukier były jeszcze przed Jaruzelskim. Jaruzelski rządził, bo
    państwo zbankrutowało. A zbankrutowało dlatego, że żyło ponad stan. Więc
    za te wszystkie fajne rzeczy, o których piszesz zapłacili właśnie ci
    młodzi jak ich nazywasz, urodzeni po 1972 r.

> [...]
    > skurze. Ciągle jeszcze żyje wiele milionów ludzi którzy są świadkami tych

    No i oni nie potwierdzają Twojej teorii (przynajmniej ci znani mi
    osobiście), jak to było super, tęsknią co najwyżej do młodości. Może
    dlatego właśnie, że nie byli działaczami partyjnymi? Albo potrafią
    liczyć i wychodzi im skąd to bankructwo na przełomie 70 i 80 lat?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 29. Data: 2012-07-17 09:06:11
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5003bcd5$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > dlatego właśnie, że nie byli działaczami partyjnymi? Albo potrafią liczyć
    > i wychodzi im skąd to bankructwo na przełomie 70 i 80 lat?

    Znów kłamiesz, kłamiesz i kłamiesz.
    Czy myślisz ze Twoi znajomi którzy rozkradli Polskę potwierdzą że było
    inaczej niż ich propaganda mówi.
    Zobacz 21 postulatów strajkowych Solidarności. Czy choć jeden z postulatów
    gospodarczych jest spełniony w trzeciej Rzeczpospolitej?
    Ja przez całe swoje życie nigdy nie byłem członkiem żadnej partii, a ten
    temat otwarłem dlatego bo czas już odkłamać Polskę, czas przestać okłamywać
    młodzież w imie interesów złodziei. Nawet komunistyczna propaganda tak nie
    kłamała jak Wy złodzieje którzy rozkradliście Polske. I jest na to ciągle
    wiele milionów żyjących jeszcze świadków.

  • 30. Data: 2012-07-17 09:12:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-17 09:06, Emeryt pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5003bcd5$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znów kłamiesz, kłamiesz i kłamiesz.

    Coś się nie ustosunkowałeś do kolejek...

> [...]
    > Zobacz 21 postulatów strajkowych Solidarności. Czy choć jeden z postulatów
    > gospodarczych jest spełniony w trzeciej Rzeczpospolitej?

    a co to mado dyskusji? A może jeszcze spojrzeć na konstytucje uchwaloną
    trzeciego maja, tu tez postulaty nie są wdrażane przez III RP, ba przez
    II też nie były...

> [...]
    > kłamała jak Wy złodzieje którzy rozkradliście Polske. I jest na to ciągle
    > wiele milionów żyjących jeszcze świadków.

    Nie wiem dlaczego zwracasz się do mnie per WY - przyzwyczajenie?
    Dodatkowo nie rozkradłem żadnej Polski.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl