PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co mogę, a czego nie mogę?

  • 11. Data: 2002-05-07 22:00:58
    Temat: Re: TWOI SZEFOWIE TO STANDART = D U P K I
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Mimo ze nie zabieram głosu na tej grupie - tym razem to zrobię

    raczej niepotrzebnie :-]
    IMO w tym watku jamaha wlasciwie ocenila sprawe
    svobo

  • 12. Data: 2002-05-08 11:54:06
    Od: "miReX" <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Witam pracodawce ...
    A od miernot nie wyzywaj, kiedy nie wiesz z kim masz do czynienia.

    --
    miReX

  • 13. Data: 2002-05-08 13:24:09
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > 1)nie zadzieraj z nimi, bo Cię wydupią na zbity ryj
    > 2)wyluzuj=nie identyfikuj się z firmą
    > 3) NAJWAŻNIEJSZE, w tej firmie pracujesz tylko dla pieniędzy, a z szefów
    śmiej
    > się w duchu, bo nie dorośli Ci do pięt!!!
    > 4)nigdy nie bądź taki jak oni !!!
    >
    > PAMIĘTAJ, PRACODAWCY TO KONDOMY !!!

    Swieta prawda:) Tylko oprocz pierwszego punktu. Trzeba podskakiwac, jak cos nie
    gra. Przez to szefowie traktuja pracownika z szacunkiem.
    Ta, nie mozna zapominac, ze dla szefow jestesmy tylko maszynkami do pieniedzy,
    niczym wiecej.

  • 14. Data: 2002-05-08 13:48:34
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    śmiej
    > się w duchu, bo nie dorośli Ci do pięt!!!

    Swieta prawda:) Tylko z pierwszym pkt. sie nie zgodze.Trzeba podskakiwac , jak
    cos nie gra.
    Pracownik jest dla szefa tylko i wylacznie maszynka do robienia pieniedzy,
    niczym poza tym.
    A utozsamianie sie z firma jest wprost proporcjonalne do wys. zarobkow :)
    Chociaz mam jednego znajomego, ktory utozsamia sie z firma, interesuje sie jej
    problemami itp. chociaz w niej zarabia 700zl. Ale to wyjatek chyba.