PracaGrupypl.praca.dyskusje › TPI callcenter

  • 1. Data: 2003-06-22 10:17:41
    Temat: TPI callcenter
    Od: Michał Nowak <m...@2...pl>

    Witam

    Czy ktoryś z grupowiczów ma doświadczenie w pracy tam?

    Pozdrowienia
    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    ^oo^

  • 2. Data: 2003-06-22 14:38:22
    Temat: Re: TPI callcenter
    Od: "szopenik" <k...@N...gazeta.pl>

    Tak się właśnie złożyło że od dwóch tygodni pracuję w TPI call center i
    zajmujemy się obsługą techniczną neostrady. Atmosfera jest znakomita, ludzie
    też nie przypadkowi i mają wiedzę i doświadczenie informatyczne więc w razie
    czego jest się do kogo zwrócić o pomoc. Praca trochę stresująca jeśli dzwonią
    klienci że coś im od tygodnia nie działa i całą złość wyrzucają na
    Ciebie...ale to rzadkie przypadki. Płacą też nie jest najgorsza a co
    najważniejsze po miesiącu dostajesz umowę o pracę. Ja jestem bardzo
    zadowolony.

  • 3. Data: 2003-06-22 14:51:04
    Od: "MikeTNK" <t...@n...spam.interia.pl>

    Michał Nowak napisał (3...@2...pl) :

    > Witam
    >
    > Czy ktoryś z grupowiczów ma doświadczenie w pracy tam?

    --> Ja na razie mam jedno, nieprzyjemne. Zadzwonili i "zakomunikowali" mi
    grafik pracy na najblizszy tydzien nie pytajac sie czy mi pasuje czy nie...
    Rozumiem ze jestem "nowy" i upychaja mnie tak zeby starej kadrze bylo
    wygodnie ale moze bez przesady. Wcisneli mnie na caly weekend do pracy ...
    :/

    --
    Michał "MikeTNK" Macoch t...@i...pl
    GG: 1471 Tlen: m...@t...pl

  • 4. Data: 2003-06-22 20:00:47
    Od: "Yoan" <y...@c...pl>

    Użytkownik "Michał Nowak" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoryś z grupowiczów ma doświadczenie w pracy tam?

> [...]

    pracowałam 2 dni na poczcie głosowej i dlatego że to był numer 0-800... i
    zaczynały się wakacje (rok temu) to całe 8 godzin dzwoniły do mnie dzieci i
    wyklinały mnie i inne osoby pracujące ze mną, dość niewybredne teksty padały
    i to co 3 sekundy
    na innych projektach było chyba ok, ale na bezpłatnej linii siedzieć - nie
    bardzo
    życzę szczęścia, od tamtego czasu nie szukałąm pracy w telemarketingu

  • 5. Data: 2003-06-22 22:04:45
    Od: Michał Nowak <m...@m...jest.o.k.pl>

    MikeTNK wrote:

> [...]
    > Rozumiem ze jestem "nowy" i upychaja mnie tak zeby starej kadrze bylo
    > wygodnie ale moze bez przesady. Wcisneli mnie na caly weekend do pracy ...

    bywa

    thx za info

    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    ^oo^

  • 6. Data: 2003-06-23 14:03:46
    Od: "marcinbb" <m...@g...pl>

    Ja tez sobie pracuje na infolini Neostrady i jak na razie wszysko ok. praca
    mila i przyjemna choc czasem za duzo telefonow ale da sie przezyc:) Pozatym
    duzo fajnych ludzi i ogolnie mila atmosfera. Praca na wakacje powiedzial bym
    idealna caly dzien siedzisz przy kompie i grzebiesz w necie dowoli, nikt na
    rece ci nie patrzy.. Tyle ze trzeba sie troszke nagadac (jesli klient jest
    antytalenicem komputerowym:)