PracaGrupypl.praca.dyskusje › TESTER / ANALITYK DANYCH - WROCŁAW

  • 1. Data: 2009-08-17 12:07:23
    Temat: TESTER / ANALITYK DANYCH - WROCŁAW
    Od: Krzysztof <k...@g...com>

    Obecnie na projekt realizowany w jednym z wrocławskich banków we
    Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

    TESTER / ANALITYK DANYCH
    Nr ref. ADT/WRO/09
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
    opracowywanie przypadków testowych aplikacji biznesowych, wykonywanie
    i raportowanie testów funkcjonalnych i technicznych aplikacji.

    Od kandydatów oczekujemy:
    * wyższego wykształcenia informatycznego lub pokrewnego (może być
    licencjat)
    * znajomość relacyjnych baz danych oraz dobrej znajomości SQL
    * doświadczenia zawodowego w testowaniu aplikacji biznesowych
    * komunikatywności, dyspozycyjności, samodzielności, odpowiedzialności
    i umiejętności pracy w zespole.
    Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.

    Kandydatom oferujemy:
    * ciekawą pracę w doświadczonym zespole
    * możliwość rozwoju zawodowego i pracy w oparciu o najnowsze
    technologie
    * możliwość uczestnictwa w szkoleniach.

    Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych przez firmę Minicki Consulting dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami
    ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr
    101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi
    prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

    Oferty prosimy przesyłać na adres: p...@m...com

    W temacie maila prosimy zaznaczyć nr ref. ogłoszenia. Oferty bez
    podanego numeru nie będą rozpatrywane.

    Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.
    Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

  • 2. Data: 2009-08-17 14:35:55
    Temat: Re: TESTER / ANALITYK DANYCH - WROCŁAW
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Ciekawa firma - nawet strony www nie ma...

  • 3. Data: 2009-08-17 15:03:31
    Od: "Rajmund" <r...@n...pl>

    Użytkownik "3lancer" <3...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawa firma - nawet strony www nie ma...

    Bo to raczej pośrednik.

  • 4. Data: 2009-08-17 15:12:39
    Od: "Rajmund" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kandydatom oferujemy:
    > * ciekawą pracę w doświadczonym zespole
    > * możliwość rozwoju zawodowego i pracy w oparciu o najnowsze

    Wszystko pięknie.
    Francja elegancja, tralalala... :)))

    Ciekawe w jakim stopniu odpowiada prawdzie to co piszą.

    Pójdziesz na rozmowę, roztoczą przed tobą wizję świetlanej przyszłości.

    Zakwalifikujesz się do drugiego etapu.

    Porozmawiasz z szefem (zarządem), aby omówić konkretne warunki, to
    spotka cię niemiłe rozczarowanie.
    Np liczyłeś na chociażby średnią krajową, a tutaj nawet umowy o pracę ci
    nie proponują, tylko DG - samozatrudnienie za takie stawki, że...szkoda
    gadać... ;-)
    A szkolenia? hehe. Okrutna polska rzeczywistość.
    Dziadostwo i tyle.

    R.

  • 5. Data: 2009-08-17 19:13:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    m.googlegroups.com
    Krzysztof <k...@g...com> pisze:

    > Kandydatom oferujemy:
    > * ciekawą pracę w doświadczonym zespole
    Ciekawszą niż gdzie indziej?

    > * możliwość rozwoju zawodowego i pracy w oparciu o najnowsze
    > technologie
    Tzn. jakie?

    > * możliwość uczestnictwa w szkoleniach.
    Możliwość to jest nic.

    Gdzie rodzaj oferowanej umowy?
    Gdzie oferowane wynagrodzenie?

    Znów jakaś łachudra śmieci...

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-08-18 07:21:57
    Od: "Rajmund" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:h6ca46

    > Gdzie rodzaj oferowanej umowy?
    > Gdzie oferowane wynagrodzenie?
    > Znów jakaś łachudra śmieci...

    Pytasz o sprawy jakże proste, ale niemożliwe w "cywilizowanej" polskiej
    rzeczywistości. :-)

    Który pracodawca jawnie poda wynagrodzenie? :)))
    Owszem, mają budżet przeznaczony na dane stanowisko, ale szukają jelenia
    za "miskę ryżu".
    No właśnie, jak z tego wybrnąć na rozmowie kwalifikacyjnej?

    O tym, że nie umowa o pracę, ale trzeba założyć DG to przeważnie
    dowiadujesz się przed podpisaniem samej umowy.
    Chociaż różnie z tym bywa, np. przeginają w drugą stronę: oferują umowę
    o pracę, ale nalegają na zrezygnowanie z DG.

    A i pakiet szkoleń to przeważnie ściema. ;-)

    R.

  • 7. Data: 2009-08-18 16:10:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6dldo$6qb$1@nemesis.news.neostrada.pl Rajmund
    <r...@n...pl> pisze:

    > Pytasz o sprawy jakże proste, ale niemożliwe w "cywilizowanej" polskiej
    > rzeczywistości. :-)
    > Który pracodawca jawnie poda wynagrodzenie? :)))
    Uczciwy. Albo taki co i tak nie ma po co ukrywać bo płaci wg jakiejś tabeli
    (dotyczy niektórych pracodawców "państwowych").
    A jak nie, to należałoby skonstruować odpowiednie prawo. Np. na wzór tego,
    które nakazuje na oferowanym do sprzedaży towarze podać cenę.

    > Owszem, mają budżet przeznaczony na dane stanowisko, ale szukają jelenia
    > za "miskę ryżu".
    Widać jelenie się czasem znajdują. Jakby się nie znajdowali, to nikt by ich
    nie szukał. :-)

    > No właśnie, jak z tego wybrnąć na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Tego nie wiem. Na tzw. rozmowy kwalifikacyjne nie chadzam, bo się szanuję.
    No i - gwoli prawdy - nie muszę.
    Dojdziemy możę kiedyś do paranoi - chodzić z wiecznie włączonym ukrytym
    dyktafonem, każdą rozmowę rejestrować, tak ją poprowadzić, żeby padła nazwa
    firmy, data rozmowy, nazwiska i w razie czego publikować?

    > O tym, że nie umowa o pracę, ale trzeba założyć DG to przeważnie
    > dowiadujesz się przed podpisaniem samej umowy.
    Tak mają ci, którzy rozmawiając o pracy pozwolą sie ustawić na pozycji
    petenta, a nie oferenta.
    Pytanie o rodzaj umowy powinno być jednym z pierwszych kierowanych do
    potencjalnego pracodawcy.
    I nie dawać się zbyć byle czym.

    > Chociaż różnie z tym bywa, np. przeginają w drugą stronę: oferują umowę o
    > pracę, ale nalegają na zrezygnowanie z DG.
    Bezprawne. Zresztą - skąd (poza szczególnymi przypadkami, mała miejscowość
    itp.) potencjalny pracodawca miałby wiedzieć, że kandydat prowadzi DG? Chyba
    ze zwierzeń kandydata. :-)

    > A i pakiet szkoleń to przeważnie ściema. ;-)
    To wiadomo.

    --
    Jotte