PracaGrupypl.praca.dyskusje › TALENT od REKLAMY !!

  • 11. Data: 2005-08-23 13:10:17
    Temat: Re: TALENT od REKLAMY !!
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Słuchajta! Właśnie doszedłem do wniosku, że mam talent jako jakby taki
    > specjalista od reklamy. Powiedzcie więc gdzie się mam zgłosić, żeby nie
    > marnować talentu :)

    Zacznij od nauki, jak się skutecznie reklamować,
    tzn. nie zawracać innym... ... głowy! :)

    Specjalistą od zwięzłego i treściwego wypowiadania się
    to Ty na pewno nie jesteś, więc praca jako copywriter - odpada!

    --
    Koziorozec

  • 12. Data: 2005-08-23 13:40:29
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznij od nauki, jak się skutecznie reklamować,
    > tzn. nie zawracać innym... ... głowy! :)
    >
    > Specjalistą od zwięzłego i treściwego wypowiadania się
    > to Ty na pewno nie jesteś, więc praca jako copywriter - odpada!

    Wszystkiego można się nauczyć ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie
    Maciej Ślużyński

  • 13. Data: 2005-09-01 16:45:35
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    S <s...@i...op.pl> napisał(a):

    > Słuchajta! Właśnie doszedłem do wniosku, że mam talent jako jakby taki
    > specjalista od reklamy. Powiedzcie więc gdzie się mam zgłosić, żeby nie
    > marnować talentu :)

    pojecie cholernie ogolne.
    moze wymysl jakas kampanie reklamowa dla produktu .x.
    opracuj ja na tip top
    przeanalizuj koszta
    wyrzuc wszystko do kosza i pomysl nad tym po tygodniu raz jeszcze
    jak juz dojdziesz do wniosku, ze lepiej byc nie moglo
    to poddaj opinii znajomych
    znow wyrzuc do kosza i pomysl nad tym raz jeszcze
    sprzedaj to komus, jak ci sie to uda wtedy bedziesz specjalista :)

  • 14. Data: 2005-09-01 16:46:36
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    mhl999 <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > moze wymysl jakas kampanie reklamowa dla produktu .x.
    errata, moze byc rowniez dla uslugi :)

  • 15. Data: 2005-09-03 22:05:41
    Temat: Odp: TALENT od REKLAMY !!
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    Gdziekolwiek. Jeśli masz taki talent do sprzedania siebie, to każdy Cię
    kupi.
    A jak nie potrafisz trafić do grupy odbiorców, to co z Ciebie za talent?