PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szwajcaria

  • 1. Data: 2002-04-03 05:04:59
    Temat: Szwajcaria
    Od: "Patryk" <p...@i...pl>

    Czy ktos moze orientuje sie jakie sa srednie zarobki informatyka -
    programisty (3 lata doswiadaczenia - bazy danych) w Szwajcari?

    Dziekuje za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2002-04-03 09:13:42
    Temat: Re: Szwajcaria
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    "Patryk" <p...@i...pl> wrote in message
    > Czy ktos moze orientuje sie jakie sa srednie zarobki informatyka -
    > programisty (3 lata doswiadaczenia - bazy danych) w Szwajcari?

    Rzuć okiem na jakieś szwajcarskie strony dotyczące pracy. Zwykle będą jakieś
    statystyki.
    Można też pooglądać oferty samych kandydatów. Zdarza się, że piszą o swoich
    oczekiwaniach
    płacowych. To może Ci dać wyobrażenie odnośnie rzędu wilekości.

    Osobiście myślę, że może to być około 100tys franków, czyli około 25% - 35%
    więcej niż
    w Niemczech. Trzeba jednak uwzględnić, że życie w Szwajcarii jest droższe a
    to podatki
    bodaj najniższe w Europie.

    Powodzenia,
    Tadeusz.