PracaGrupypl.praca.szukanaSzukasz lojalnej, odpowiedzialnej, godnej zaufania współpracownicy?

  • 1. Data: 2003-09-19 15:31:01
    Temat: Szukasz lojalnej, odpowiedzialnej, godnej zaufania współpracownicy?
    Od: "quassia" <q...@w...pl>

    Z powodu likwidacji firmy mój dotychczasowy szef z wielkim żalem zmuszony
    jest rozstać się ze mną. Zajmowałam się wszystkimi jego sprawami,
    sekretariatem, korespondencją, umowami z kontrahentami, przelewami i
    rachunkami bankowymi, fakturowaniem, negocjacjami z dłużnikami i
    wierzycielami, a także wieloma sprawami prywatnymi, miał do mnie całkowite
    zaufanie, bo jestem osobą odpowiedzialną, uczciwą, lojalną i oddaną pracy
    dla dobrego szefa. Jestem dyspozycyjna, nie korzystam ze zwolnień
    lekarskich, dzieci mam prawie dorosłe i samodzielne. Komputery, Internet i
    urządzenia biurowe nie są dla mnie tajemnicą, radzę sobie z nimi świetnie,
    potrafię robić strony internetowe, również w Javascript i Flash, poza tym
    posiadam wiele różnorodnych umiejętności i chętnie zdobywam nowe,
    współpracowałam z notariuszem, robiłam researching i korekty książek dla
    pisarza i tłumaczy, doskonale prowadzę samochód - od 20 lat mam prawo jazdy.
    Jestem osobą kulturalną, bezkonfliktową, komunikatywną, nie mam problemów z
    nawiązywaniem kontaktów z ludźmi, moi przełożeni cenili mnie za
    odpowiedzialność, dokładność, punktualność, a także za samodzielność i
    umiejętność organizacji pracy. Mam zarejestrowaną działalność gospodarczą i
    forma zatrudnienia nie ma dla mnie znaczenia.
    Jeśli szukasz kogoś takiego jak ja, proszę o kontakt:
    6...@w...pl
    tel. 606 485 484

  • 2. Data: 2003-09-21 11:44:33
    Od: "" <c...@p...onet.pl>

    Praca na terenie Śląska PAnią interesuje?
    Prosze o odpowiedź

  • 3. Data: 2003-09-21 12:08:45
    Od: "quassia" <q...@w...pl>

    Przykro mi, nie mam takiej mozliwosci, ale dziekuje za zainteresowanie.
    q.

  • 4. Data: 2003-09-21 12:11:41
    Od: "quassia" <q...@w...pl>

    (Jestem z Trojmiasta)