PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy jest pracą

  • 1. Data: 2002-09-13 11:01:42
    Temat: Szukanie pracy jest pracą
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów
    Właśnie szukam pracy. Kupuję gazety z ogłoszeniami o pracy, pytam wszystkich
    bardziej i mniej znajomych o pracę, zarejstrowałam się we WSZYSTKICH
    serwisach internetowych o pracy, przeglądam grupy dyskusyjne o pracy.... Czy
    ktoś ma pomysły co jeszcze można zrobić w tej sprawie?

  • 2. Data: 2002-09-13 11:19:25
    Temat: Re: Szukanie pracy jest pracą
    Od: "Aleksandra" <l...@w...pl>

    Zawsze mozesz jeszcze pisac tzw. listy intencyjne do firm, ktore
    dzialaja w branzy, w ktorej chcesz pracowac a ktore aktulanie nie szukaja
    zadnych pracownikow, albo szukaja ale po cichu bez szumnych akcji
    rekrutacyjnych. Mozesz sie rowniez zglosic do posrednikow: firm z branzy HR,
    ktore prowadza banki kadr i na zlecenie innych szukaja pracownikow przede
    wszystkim we wlasnych zasobach a dopiero potem na zewnatrz przez
    ogloszenia.Poszukam jeszcze jakichs sposobow...

    W sprawie serwisow internetowych: nie licz na nich za bardzo - zobacz w
    tej grupie post z 10.09 pt. Co sadzicie o HRK

    Sama jestem w takiej samej sytuacji tzn szukam pracy na etat lub chociaz
    pol etatu od maja i jak na razie mam marne efekty. Wszystko zalezy od tego
    gdzie mieszkasz, w jakiej branzy szukasz, jakie masz doswiadczenie i co
    konkretnie umiesz. Niektore ogloszenia sa upubliczniane tylko dla zmylki:
    firma chce zeby odczepil sie od niej urzad pracy albo maja juz kogos na to
    stanowisko ale jakies tam przepisy im kaza przeprowadzic rekrutacje..

    Do szukania pracy trzeba miec skore slonia i cierpliwosc mnicha
    benedyktynskiego:)))) Mimo wszystko zycze powodzenia, Ola L.

    Użytkownik Irena <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alsgjr$pkb$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-09-13 14:46:18
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Do szukania pracy trzeba miec skore slonia i cierpliwosc mnicha
    > benedyktynskiego:)))) Mimo wszystko zycze powodzenia, Ola L.

    I do tego niesamowite szczęście, bo co z tego że po roku szukania znajdziesz
    jak przepracujesz 3 miesiace u nieuczciwego pracodawcy, aby potem Twój
    horror znów miał sie powtarzać.
    Wiem co piszę, masa ogłoszeń jest fikcyjnych - i tak wezmą swojego.
    Ogłoszenia wewnątrz zakładowe są rozchwytywane przez swoich.
    Portale internetowe - szkoda słów. .. żyją z czego innego, niż aby pomagać
    potrzebującym.
    Jednym słowem bez znalezienia się w odpowiednim miejscu i czasie, oraz przy
    założeniach
    że ma się stosowne kwalifikacje - pracy się nie dostanie... smutne ale aż do
    bólu prawdziwe !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 4. Data: 2002-09-13 16:34:45
    Od: "Indy" <i...@e...pl>

    Zostaja jeszcze znajomi i stare kontakty.
    Czasem tylko to pomaga.

    Powodzenia,
    Indy

  • 5. Data: 2002-09-13 23:28:57

> [...]
    Czy
    > ktoś ma pomysły co jeszcze można zrobić w tej sprawie?

    czekać i robic dalej to co robisz wszystko to co do tej pory dopóki Ci
    starczy sił.
    A gdy juz znajdziesz swoje wymarzone miejsce pracy miej oczy szeroko otwarte
    i nie daj się oszukać bo nieuczciwośc pracodawców ostatnio wzrosła skokowo.

    pozdrawiam i życzę powodzenia.