PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2007-05-11 16:35:38
    Temat: Szukam pracy w Warszawie
    Od: "Marcin K." <s...@w...pl>

    Witam
    Mam 21 lat, Ukończyłem Technikum-Ekonomiczne wraz z maturą.Aktualnie jestem
    uczniem studium o profilu technik handlowiec.

    Od prawie roku pracuje w pewnej firmie na umowe zlecenie przy rejestracji
    przesylek i reklamacjach.
    Mam doczynienia głównie z komputerem i telefonem.
    Szukam czegoś bardziej ambitnego.

    Moje zalety :
    - j. angielski na poziomie podstawowym
    - b. dobra znajomość obsługi kompuera i urządzeń biurowych
    - pakiet office
    - łatwość w poruszaniu się w sieci internet'owej.
    - bez wzrokowe pisanie na klawiaturze
    - prawo jazdy. kat B. z doświadczeniem
    - własny samochód

    ------
    jestem pracowity , otwarty na nowe wyzwania, ambitny, punktualny, bez
    konfliktowy, niekarany.

    Mam nadzieje, że ktos zainteresuje sie moja osobą z góry dziekuje.

    Jesli bedzie taka konieczność wyśle swoje CV.

    kontakt : s...@w...pl

  • 2. Data: 2007-05-11 20:43:33
    Temat: Re: Szukam pracy w Warszawie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin K. pięknie wystukał(a):
> [...]
    > - b. dobra znajomość obsługi kompuera i urządzeń biurowych
    > - pakiet office
    > - łatwość w poruszaniu się w sieci internet'owej.

    Hej, panie ambitny!
    Bezwzrokowe!! (piszemy oczywięcie razem, a nie oddzielnie).

    --
    animka