PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy w Lublinie

  • 1. Data: 2006-04-18 07:32:25
    Temat: Szukam pracy w Lublinie
    Od: "Robert Zawodny" <r...@g...pl>

    Cześć.

    Szukam pracy w Lublinie. Branża informatyczna jestem z wykształecnia
    matematykiem, angielski średnio zaawansowany. Wysłałem sporo CV do lubelskich
    firm i cisza. Zastanawiam się Czy pracę bez znajomości w osranym Lublinie
    można znaleźć?

  • 2. Data: 2006-04-18 07:45:31
    Temat: Re: Szukam pracy w Lublinie
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > firm i cisza. Zastanawiam się Czy pracę bez znajomo?ci w osranym Lublinie
    > można znaleĽć?

    To chyba przez nazwisko .... :) :) :) :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-04-18 07:49:28
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    Robert Zawodny wrote:

> [...]
    > firm i cisza. Zastanawiam się Czy pracę bez znajomości w osranym Lublinie

    Statystycznie wygląda to słabo.
    Dobra rada: na początek spadaj do Warszawy.

    --
    Paweł Małachowski

  • 4. Data: 2006-04-18 15:34:23
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Zawodny" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e224m9$ecb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > matematykiem, angielski średnio zaawansowany. Wysłałem sporo CV do
    > lubelskich firm i cisza. Zastanawiam się Czy pracę bez znajomości w

    A może spróbuj coś swojego założyć? Albo popracować jako 'wolny
    strzelec'.
    Fakt, Lublin pod względem pracy to 'dziura', ale można to zmienić. Gdyby
    tak przekonać tych co wyemigrowali do powrotu, otworzyć parę
    większych/mniejszych firm informatycznych i z Lublina zrobić 'zagłębie
    informtyczne'. Skoro przemysł u nas to widok rzadki, więc może ze strony
    intelektualnej 'wzrastać w siłę'...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2006-04-19 05:17:01
    Od: "max" <m...@v...pl>

    Witam.

    Mozna znalezc, bez najomosci ale trzeba sporo cierpliwosci...
    Ostatnio ludzi poszukiwalo SAFO i Anica...

    Pozdrawiam.