PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy na stanowisku Informatyk

  • 1. Data: 2007-01-19 09:08:54
    Temat: Szukam pracy na stanowisku Informatyk
    Od: "joomla" <pawelekch(spam)@o2.pl>

    Szukam pracy na stanowisku Informatyk, Serwisant IT .
    Od zaraz podejmę pracę w dowolnym miejscu Polski. Posiadam ponad 10 letnie
    doswiadczenie oraz certyfikaty

    Oferuję:

    - Bardzo dobrą znajomość komputerów klasy PC od strony sprzętowej i
    programowej (instalacja, konfiguracja 9x/ME/NT/2000/XP/2003).
    - Znajomość rynku komputerowego

    - Bardzo dobra znajomość instalacji i konfiguracji oprogramowania.
    - Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
    - Umiejętność korzystania z dobrodziejstw Internetu, w tym: szeroka wiedza z
    zakresu diagnozowania i usuwania zagrożeń internetowych (wirusy, robaki
    internetowe, konie trojańskie, programy
    szpiegowskie, phishing)

  • 2. Data: 2007-01-21 04:42:29
    Temat: Re: Szukam pracy na stanowisku Informatyk
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <eoq1jj$spl$1@news.wp.pl>
    joomla <pawelekch(spam)@o2.pl> m.in. napisał(a)::

> [...]

    > programowej (instalacja, konfiguracja 9x/ME/NT/2000/XP/2003).
    > - Bardzo dobra znajomość instalacji i konfiguracji oprogramowania.

    To to wiedzą dziś dzieci czytające PC World Computer :)

    > - Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów

    Jak szybie?

    > - Umiejętność korzystania z dobrodziejstw Internetu

    I dlatego wysłałeś post testowy 45b076d5$0$13179$f...@m...aster.pl na
    tą grupę, zamiast na pl/test, a ten post powtórzyłeś ze 4 razy? Szukam
    pracownika, ale odpadasz w przedbiegach, a piszę to tu na przestrogę
    innych. A teraz napisz, co tak naprawdę lubisz? Bo pisanie o swoich
    umiejętnościach w stylu goriona jakoś Ci nie służy.

    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie
    ... i do tego jaki ładny :) http://artbhp.pl/~motto/screens/mydesktop.jpg
    http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana

  • 3. Data: 2007-01-21 04:47:02
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

     Witam,

> [...]

    To, to wiedzą dziś dzieci czytające PC World Computer :)

    > - Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów

    Jak szybkie?

    > - Umiejętność korzystania z dobrodziejstw Internetu

    I dlatego wysłałeś post testowy 45b076d5$0$13179$f...@m...aster.pl na
    tą grupę zamiast na pl.test, a ten post powtórzyłeś ze 4 razy?

    Szukam pracownika, ale odpadasz w przedbiegach, a odpisuję tu ku przestrodze
    innych. Wyobraźcie sobie, że jeśli już tu zaglądam, to nie interesują mnie
    opisy w stylu CV goriona ani podobne np. "znam Worda i Excela i potrafię
    skonfigurować kartę graficzną w Windowsie"