PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy - PILNIE

  • 1. Data: 2005-05-05 18:45:58
    Temat: Szukam pracy - PILNIE
    Od: Heniu <h...@o...pl>

    Szukam pracy najchętniej w Katowicach, okolice Ochojca, Piotrowic,
    Ligoty i Kostuchny. Możliwa praca w domu przy własnym komputerze. Znam
    się dość dobrze na komputerze (środowisko Windows), jestem początkującym
    programistą w języku C++. Najlepiej w branży informatycznej, ale nie
    koniecznie.

  • 2. Data: 2005-05-05 20:02:38
    Temat: Re: Szukam pracy - PILNIE
    Od: "Henryka" <e...@W...gazeta.pl>

    Heniu <h...@o...pl> napisał(a):

    > Szukam pracy najchętniej w Katowicach, okolice Ochojca, Piotrowic,
    > Ligoty i Kostuchny. Możliwa praca w domu przy własnym komputerze. Znam
    > się doœć dobrze na komputerze (œrodowisko Windows), jestem poczštkujšcym
    > programistš w języku C++. Najlepiej w branży informatycznej, ale nie
    > koniecznie.

    Ps. wyslij e-maile do mnie a ja ci podesle informacje na temat pracy w domu
    na komputerze,bez oplat ani zaliczek e...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2005-05-05 20:30:33
    Od: "Henryka " <e...@W...gazeta.pl>

    Heniu <h...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > się doœć dobrze na komputerze (œrodowisko Windows), jestem poczštkujšcym
    > programistš w języku C++. Najlepiej w branży informatycznej, ale nie

    wyslij emeila do mnie a wysle ci informacje na temat pracy w domu na
    komputerze e...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2005-05-06 07:29:57
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Heniu, nie wysylaj tej kombinatorce zadnych informacji. Bexzie Cie chciala
    wciagnac w piramidke finansowa.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź

  • 5. Data: 2005-05-06 10:49:59
    Od: * <h...@o...pl>

    In article <d5f6mn$bvh$1@nemesis.news.tpi.pl>, k...@i...pl
    says...
    > Heniu, nie wysylaj tej kombinatorce zadnych informacji. Bexzie Cie chciala
    > wciagnac w piramidke finansowa.

    OK. Dzięki za ostrzeżenie.

  • 6. Data: 2005-05-06 10:52:14
    Od: * <h...@o...pl>