PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy 14 lat Łódź

  • 1. Data: 2007-04-06 15:28:24
    Temat: Szukam pracy 14 lat Łódź
    Od: <p...@n...pl>

    Witam. Jestem Piotrek i mam 15 lat. Szukam pracy w Łodzi. Może być na
    przykład mycie pomników, roznoszenie ulotek, praktycznie każda, byle po 17,
    bo jak wiadomo wcześniej jest szkoła. Za wszelkie oferty z góry dziękuję.
    Czekam na szybką odpowiedź.

  • 2. Data: 2007-04-06 19:52:48
    Temat: Re: Szukam pracy 14 lat Łódź
    Od: "jasc" <j...@n...pl>

    p...@n...pl napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    17,
    >bo jak wiadomo wczesniej jest szkoła. Za wszelkie oferty z góry

    heh... no szacuneczek :)
    Jesli w tym wieku wiesz juz ze internet to nie tylko czaty; potrafisz
    szukac w nim wlasciwych informacji i wiesz tez gdzie i w jaki sposob
    opublikowac swoje - to napewno poradzisz sobie w zyciu.

    Sprawdz na stronie OHP (www.ohp.pl) jaka jest oferta w Twoim miescie;
    maja tam sporo programow dla mlodziezy, oferty pracy w odpowiednio
    dostosowanych warunkach, takze za granica.

    powodzenia !
    jasc

  • 3. Data: 2007-04-07 20:02:50
    Od: <p...@n...pl>

    Użytkownik "jasc" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja tam sporo programow dla mlodziezy, oferty pracy w odpowiednio
    > dostosowanych warunkach, takze za granica.

    Dziękuje, że tak myślisz. Dziękuje za podsunięcie pomysłu. Że też nie
    pomyślałem o OHP. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-04-08 17:24:21
    Od: "jasc" <j...@n...pl>

    p...@n...pl napisał(a) w wiadomości: ...
    >Dziękuje, że tak myslisz. Dziękuje za podsunięcie pomysłu. Że też nie
    >pomyslałem o OHP. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam

    OHP kiedys, przez dlugi czas, zajmowalo sie uczeniem zawodu chlopakow,
    ktorym nie chcialo sie chodzic nawet do zawodowki :)

    Czasy sie jednak zmieniaja, ta instytucja tez sie zmienila, ma nowe
    zadania; obsluguje np. wyjazdy do pracy sezonowej za granica, w ramach
    jakich umow miedzyrzadowych. Tutaj trzeba byc jednak pelnoletnim.

    Nie wiem jak jest tam z praca dla tzw. maloletnich (ukonczone chyba 16,
    moze 15 lat), ale napewno warto sie tam wybrac po porady i informacje -
    gdzie i jak szukac pracy, jak rozmawiac, na co zwracac uwage, i jak nie
    dac sie zrobic pracodawcy "w jajo".

    Musisz liczyc sie z tym, ze niektorzy zakladaja ze taki mlody chlopak
    bedzie zasuwal przez caly miesiac, a pozniej mozna mu powiedziec ze sie
    nie nadaje i do widzenia, oczywiscie bez pieniedzy. Warto jednak
    probowac, bo to da Ci tez cenne doswiadczenia.

    Nawiasem, znajdz tez inne grupy newsowe, takie jak ta, tylko bardziej
    regionalne - np:

    pl.regionalne.lodz
    alt.pl.regionalne.lodz

    powodzenia !
    jasc

  • 5. Data: 2007-04-08 17:43:08
    Od: <p...@n...pl>

    Dziękuje za rady jakie mi dajesz i za wsparcie. Czy możesz podać mi swojego
    maila? Chcciałbym mieć z Tobą kontakt nie tylko przez grupę. Wydaje mi się,
    że znasz się na rzeczy i wiesz jak pomóc mi znaleźć pracę. Twoje wskazówki
    sa dla mnie cenne. Pozdrawiam