PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy...

  • 1. Data: 2006-04-07 16:25:19
    Temat: Szukam pracy...
    Od: "Tomek" <t...@n...org>

    Młody 26 lat szuka pracy od zaraz
    Tel.604-198-293

  • 2. Data: 2006-04-08 08:24:03
    Temat: Re: Szukam pracy...
    Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl>

    Wejdz na http://www.extrapraca.friko.pl

  • 3. Data: 2006-04-08 14:03:57
    Od: "dag" <d...@g...com>

    No prosze. 2000 zl w dwa tygodnie, a na hosting Cie nie stac....
    paranoja...

  • 4. Data: 2006-04-09 09:52:15
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    p...@g...pl napisał(a):

    > Wejdz na http://www.extrapraca.friko.pl

    Tomek. Wejdź na tą stronę, pośmiej się i zapomnij. Z tej "pracy" czyli
    finansowej piramidy nie zarobisz nawet na lody w restauracji :)

  • 5. Data: 2006-04-10 07:33:02
    Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl>

    Po co mam placic, jesli w sieci jest mnóstwo darmowych hostingów?
    Uwierzcie mi ze na lody juz zarobilem

  • 6. Data: 2006-04-10 10:42:51
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@g...pl napisa?(a):

    > Po co mam placic, jesli w sieci jest mnóstwo darmowych hostingów?
    > Uwierzcie mi ze na lody juz zarobilem

    Tak tak, wierzymy Ci :)

  • 7. Data: 2006-04-10 21:37:30
    Od: "dag" <d...@g...com>

    Może po to, aby budować zaufanie*? Z pewnością prędzej zaufa* się
    osobie, która wydała trochę pieniędzy (które rzekomo zarobiła
    dzięki dobremu biznesowi ;-)), w razie czego można także
    zweryfikować dane, które osoba podała rejestrując hosting i
    domenę...

    *zaufanie > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=70981

    --
    http://dagers.blogspot.com
    http://e-biznes.blogspot.com

  • 8. Data: 2006-04-11 06:32:47
    Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl>

    Z hostingu na friko.pl a teraz osemka.pl korzystam od bardzo dawna. Mam
    drogie studia, wiele innych wydatków, wiec po co mam jeszcze wydawac
    pieniadze na hosting.

  • 9. Data: 2006-04-11 13:44:30
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    dag napisał(a):

    > Może po to, aby budować zaufanie*?

    Chcesz powiedziec, że naciagacz ktory wkreca ludzi w piramide finansowa
    bedzie budzil zaufanie jesli zalozy sobie strone na platnym serwerze :)

    Moze i tak...

  • 10. Data: 2006-04-11 21:10:10
    Od: "dag" <d...@g...com>

    Nie ;-)

    Ja odwolalem sie jedynie do tego zdania:

    p...@g...pl napisa?(a):
    > Po co mam placic, jesli w sieci jest mnóstwo darmowych hostingów?
    > Uwierzcie mi ze na lody juz zarobilem

    A kwestia tego jego "marketingu" i tej jego "wiedzy" to inna sprawa.
    Gdyby rzeczywiscie (hahahahahaha) bylo to takie skutecznej (czytaj:
    dawalo duzoooooo pieniedzy) to na pewno pan Przemek nie spamowal by
    grup, bo dosc czesto zauwazam na forach i usenecie jego jednoznaczne
    posty.