PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy

  • 1. Data: 2005-03-29 13:53:23
    Temat: Szukam pracy
    Od: "Tosia" <a...@g...pl>

    Szukam pracy najchętniej jako recepcjonistka lub pomoc biurowa (może być inna).
    Jestem ubezpieczona w Krusie. Skończylam studia o kierunku przyrodniczym. Znam
    język rosyjski, w stopniu podstawowym angielski.Swobodnie obsługuję aplikację
    Microsoft Word, Excel, Power Point, e-mail, wyszukiwanie informacji, pakiet
    analiz statystycznych Statgraphics Plus 4.0. Jestem osobą komunikatywną, szybko
    się uczę. Prosze o kontakt przez e-mail lub telefonicznie: 505047831

  • 2. Data: 2005-03-29 13:59:43
    Temat: Re: Szukam pracy
    Od: "tosia" <a...@g...pl>

> [...]
    > się uczę. Prosze o kontakt przez e-mail lub telefonicznie: 505047831

    Mój e-mail:
    a...@o...pl
    a...@g...pl

  • 3. Data: 2005-04-17 13:03:36
    Od: "netrider" <p...@n...pl>

    Jeżeli posiadasz stały dostęp do netu to nic nie stoi na przeszkodzie aby
    Twój kompek pozararabiał samodzielnie.
    http://www.surfjunky.com/?r=netrider1
    http://4daily.com/?ref=52612
    CV nie potrzebne
    Warto zainteresować się programami partnerskimi, przykładowy poniżej
    http://superpartner.zlotemysli.pl/ksiegaznetu.php
    pozdrawiam