PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy

  • 1. Data: 2004-12-16 08:22:00
    Temat: Szukam pracy
    Od: "abc4" <k...@o...pl>

    Jestem informatykiem po ukonczeniu dwoch kierunkow studiow i nikt nie chce
    mnie zatrudnic czy to mozliwe ze jestem czarny ?

  • 2. Data: 2004-12-16 10:29:22
    Temat: Re: Szukam pracy
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cprgmt$qpf$1@atlantis.news.tpi.pl> "abc4" <k...@o...pl> writes:
> [...]
    >Jestem informatykiem po ukonczeniu dwoch kierunkow studiow i nikt nie chce
    >mnie zatrudnic czy to mozliwe ze jestem czarny ?

    Nie jestes krewnym ani znajomym krolika :-(((

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 3. Data: 2004-12-17 10:13:01
    Od: PHPdeveloper <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl>

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Nie jestes krewnym ani znajomym krolika :-(((

    zlosnik ;-)

    a tak na marg...

    nie jestescie zainteresowani ,. nowa strona ;-)?
    dynamiczna rzecz jasna.... jak jasna ch. ;-)

    pozdr.