PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy

  • 1. Data: 2004-05-27 13:47:58
    Temat: Szukam pracy
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@g...pl>

    Dzień dobry,
    Szukam pracy stałej może również być zdalna
    Mam wyższe wykształcenie i 2-letnie doświadczenie pracując w urzędzie w
    departamencie migracji i banku w dziale handlowym. Moje umoejętności to
    &#61623; Znajomość pakietu Microsoft Office 2000 w stopniu dobrym
    &#61623; Prawo jazdy kategorii B
    &#61623; Język Angielski &#8211; w stopniu dobrym
    Ponadto jestem osobą komunikatywną i chętnie podejmującą nowe wyzwania
    Na życzenie prześlę CV
    Dziekuję za uwagę

  • 2. Data: 2004-06-07 22:04:08
    Temat: Re: Szukam pracy
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dobry wieczór nadal szukam pracy

  • 3. Data: 2004-06-07 22:22:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2004 22:04:08 +0000 (UTC), Agnieszka Rusak
    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Dobry wieczór nadal szukam pracy

    Dobry wieczor, ja juz drugi rok szukam.......

    --
    pzdr. Krzysztof

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #