PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam Pracy

  • 1. Data: 2006-11-20 14:31:24
    Temat: Szukam Pracy
    Od: Krzysztof <U...@w...pl>

    Jestem młodą energiczną osobą.Obecnie studiuję w trybie zaocznym w PWSZ w
    Legnicy.Myślę, że jestem gotowy, aby sprostać wszystkim wymaganiom stawianym mi w
    pracy. Ze swej strony oferuję odpowiedzialność, zaangażowanie i lojalność wobec
    przyszłego pracodawcy.Jeśli będą Państwo zainteresowani moją ofertą, uprzejmie proszę
    o kontakt.
    Mój telefon: 886131890 oraz email: U...@w...pl (z e-maila wytnij USUNTO)

    --
    Wysłano z Legnickiego Serwisu Informacyjnego http://www.legnica.net.pl

  • 2. Data: 2006-11-21 13:20:09
    Temat: Re: Szukam Pracy
    Od: "arman" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi w pracy. Ze swej strony oferuję odpowiedzialność, zaangażowanie i
    lojalność wobec przyszłego pracodawcy.Jeśli będą Państwo zainteresowani moją

    oferta jest dla osób, które uczą się, pracują lub nie pracują, prowadzą
    działalność gospodarczą i dotyczy możliwości zarabiania na ogólnie ujmując
    czynnościach prawnych wykonywanych przez kancelarię prawną oraz na
    rekomendacji Promes obsługi
    prawnej. więcej szczegółów dla zainteresowanych poprzez maila b...@o...pl

    opis na www.promesa.masterfin.pl