PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam Pracy

  • 1. Data: 2002-10-21 12:11:41
    Temat: Szukam Pracy
    Od: "Klient" <a...@w...pl>

    Mam 24 lata, skonczyłem Technikum Ksiegarskie, jestem inwalida pierwszej
    grupy, jednakże mam 2 ręce i 2 nożki i chciałbym podjac prace aby sobie
    dorobic do renty, jestem otwarty na oferty z Trojmiasta, ewentualnie jakas
    telepraca, akwizycja wykluczona.ewentualnie bede wdzieczny o namiary na
    jakies zakłady pracy chronionej z Trojmiasta bo te do ktorych dzwoniłem
    niemiały wolnych miejsc.

    Jerzy

    Kontakt na a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-24 09:01:27
    Temat: Re: Szukam Pracy
    Od: "Janusz" <p...@x...wp.pl>

    Zatrudnimy:
    1. SPRZEDAWCÓW/DYSTRYBUTORÓW
    2.MIEJSKICH SZEFÓW DYSTRYBUCJI
    3.REGIONALNYCH SZEFÓW DYSTRYBUCJI
    4.KRAJOWEGO SZEFA DYSTRYBUCJI
    5.PRZEDSTAWICIELI KADROWYCH
    Szczegóły na stronie www.kjlidke.home.pl/praca.htm
    pytania i zgłoszenia p...@f...power.pl

    ponadto
    Szukamy współpracowników w programie partnerskim sklepu internetowego
    INTERMARKET - www.sklep24h.pl
    oferujemy prowizję od 20 do 45%
    Pozdrawiam
    Janusz Lidke