PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkoleniowcy od Pozyskiwania Środkow z Unii?

  • 1. Data: 2005-09-20 21:32:28
    Temat: Szkoleniowcy od Pozyskiwania Środkow z Unii?
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Witam,

    potrzebuje kontaktu z ludzmi zajmujacymi sie prowadzeniem szkolen z zakresu
    Pozyskiwania Srodkow z Unii Europejskiej.
    Interesuja mnie tylko indywidualne osoby a nie firmy.
    Macie moze jakis pomysl jak dotrzec do takich osob?
    Oczywiscie mialbym dla takich osob ciekawa prace.

    Sprawa dosc pilna!

    moj adres email po usunieciu nospam

    Pozdrawiam

    Seba

  • 2. Data: 2005-09-21 07:04:38
    Temat: Re: Szkoleniowcy od Pozyskiwania Środkow z Unii?
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Macie moze jakis pomysl jak dotrzec do takich osob?
    > Oczywiscie mialbym dla takich osob ciekawa prace.

    Alez nawet na tej grupie sa. Nie wydaje mi sie to dziedzina, w ktorej by
    nalezalo uprawiac jakis wyrafinowany headhunting polegajacy na potajemnym
    indywidualnym kontaktowaniu sie. Odpowiednio zachecajace ogloszenia w
    odpowiednich miejscach powinny wystarczyc.

    I.